Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: pioneer ddj sb2 serato dj

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

beste, heb de pioneer ddj sb2 aangeschaft als back-up set mee te nemen met draaien.
heb de juiste drivers geinstalleerd en het draait zoals het hoort.
hier zit de gratis seraato dj LE bij maar die heb ik niet geinstalleerd en ga ik ook niet gebruiken omdat ik al jaren fanatiek met Virtual dj draai, en dat blijf ik ook doen dus vandaar.
nu luid mijn vraag ? iemand ervaring met deze controller in samenwerking met vitual dj ? dit vooral i.v.m instellingen die ik misschien beter kan wijzigen of een bepaalde skin beter kan gebruiken waardoor de kwaliteit van het geluid en de werking van de controller alleen maar beter zou kunnen worden.
hoor graag even als iemand nog goede tips heeft, bedankt bij deze alvast.
 

Posted Wed 23 Dec 15 @ 8:56 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik werk sinds kort met de Pioneer DDJ SX2 i.c.m. VDJ8.
Hier gebruik ik gewoon de Pioneer asio drivers bij.
Wat een apparaat !!!
Strak geluid en mega veel mogelijkheden (die ik nog lang niet heb ontdekt)

Als skin gebruik ik Black Sheep HD.
Ik geloof zelfs dat er inmiddels Pioneer skins zijn, maar dat is voor mij niet aantrekkelijk.
Dit omdat ik altijd werk met videoclips of mp3 i.c.m. een visual die ik er over heen zet.
 

Posted Mon 28 Dec 15 @ 10:31 am
En met welk programma windows draait bij jou Virtual 8 , windows 7 of 10 ?
draai met de pioneer dj sbb op windows 7 en de pioneer ergo op windows 10, en het draait allebei als een zonnetje.
zit alleen nog wat de stoeien met de externe harde schijven die ik heb, heb daar alles zelf in mappen gesorteerd staan en alles geannalyseerd maar als ik ze aansluit staat niet alles gesorteerd zoals ik bij m'n hoofdschijf heb staan terwijl de ik op de andere schijven exact de zelfde kopieen heb gedraaid, en dit vooral in de mappen artiest en titels wat die niet hetzelfde aangeeft.
dus daar ben in nog mee bezig, want het moet niet uitmaken welke externe schijf ik gebruik, moet na mijn weten allemaal hetzelfde zijn welke ik ook aansluit.
 

Posted Tue 29 Dec 15 @ 7:41 pm


(Old topics and forums are automatically closed)