Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met denon hc4500

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste,

Het volgende probleem is, dat de denon hc4500 aangesloten word op een windows 8 en virtual dj 8 infinity.
Zowel met of zonder asio driver werkt er maar 1 kanaal. dat wil zeggen
Player 1 speelt bv op de mixer cd2 en de player 2 speelt daar ook over?
dus ik krijg de denon niet op 2 aparte kanalen

weten jullie soms raad, heb al van alles geprobeerd het is zelfs zo als de asio driver geinstaleerd is loopt de virtual vast.

bedankt
 

Posted Mon 27 Jul 15 @ 12:59 pm
Volgens je status ben je een Home-user. Dat betekent dat je de gratis versie gebruikt en die ondersteunt je controller maximaal 10 minuten per sessie. Daarna kun je enkel nog de standaard geluidskaart gebruiken, en blijkbaar is dat 1 van de geluidskaarten in de Denon. Om volledig gebruik te maken van de Denon zul je tenminste de Controller-versie aan moeten schaffen. Denk er hierbij wel aan dat de controller-versie alleen volledig werkt op de controller, waar je VDJ op aan schaft.
 

Posted Mon 27 Jul 15 @ 8:36 pm
Hoi,

Dat komt om dat de versie op mijn broer zijn naam staat, ik heb zijn email er bij gezet met de hoop dat je dan kan zien dat we de infinity hebben aangekocht.

groeten
 

Posted Tue 28 Jul 15 @ 7:40 am
Duidelijk.
De setup van de HC4500 wordt hier beschreven: http://www.virtualdj.com/wiki/DN-HC4500.html
Controleer ook of je, behalve de laatste firmware, ook de laatste ASIO-drivers kunt downloaden. Die op de CD zijn waarschijnlijk niet geschikt voor Windows 8.
 

Posted Tue 28 Jul 15 @ 8:58 am
ok,

ben even gaan kijken, ik had de asio driver 2.22 ( de laatste ) maar het is door de asio dat de vdj vast loopt als ik die instelling pak.
De denon heeft geen update nodig ( geeft aan dat de laatste firmware er op staat.
Hiervoor gebruikten wij de vdj 7 pro en toen werkte het wel met de asio driver.

Nu speelt hij alleen, als je de asio er af laat, maar alleen op de mixer via 1 kanaal terwijl bij de vdj 7 pro kon je via 2 kanalen spelen.
Ik denk dat er wel een oplossing is voor dat op de vdj 8 ook zo te krijgen maar na een week zoeken hoop ik dat de oplossing hier te vinden is.

raar geval :-)
 

Posted Tue 28 Jul 15 @ 9:04 am
ik heb nu de ddjasiodrv101 er op gezet en blijkt precies te werken hoe het moet ben het nog aan het uittesten maar het werkt nu op de 2 kanelen.

dus een vorige versie van de asio dus ?

Kan dat kloppen ?
 

Posted Tue 28 Jul 15 @ 9:51 am
Eigenlijk niet, maar als het werkt, zou ik hem blijven gebruiken. V2.22 is voor zo'n beetje elk Denon-apparaat de gangbare versie. Ik werk er ook mee (W8.1, laatste Public Version van VDJ, MC6000)
 

Posted Tue 28 Jul 15 @ 10:34 am
ja raar inderdaad, misschien dat de hc4500 dat nodig heeft?
Mja als het blijft werken op die asio dan is het goed dan is het probleem opgelost.
Nu moet ik hem alleen nog aan de praat krijgen op een mac.

Bedankt voor de reactie's
 

Posted Tue 28 Jul 15 @ 10:37 am
Dat zou zo moeten werken. Voor een Mac heb je geen ASIO-drivers nodig.
 

Posted Tue 28 Jul 15 @ 5:41 pm


(Old topics and forums are automatically closed)