Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtuel dj LE of de gratis versie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb bij mijn pioneer rdjxr1 een gratis versie van LE meegekregen, ik gebruik die op een windows laptop die zeer goed zijn werk deed, nu als backup heb ik een mac pro, maar bij de zelfde LE versie werken de songs van itunes niet meer, echter als ik de gratis versie van vdj erop zet werken de liedjes wel, ik las hier dat het te maken heeft met drm van itunes maar waarom werkt die gratis versie die niet samen gaat met mijn pioneer dan wel, kan iemand mijnverder helpen want intussen heb ik problemen met mijn windows laptop en wil ik naar mijn mac over gaan, maar het moet de LE versie gaan anders werkt het niet naar behoren
Thanks voor jullie feedback
 

Posted Sun 26 Jul 15 @ 6:17 pm
Zo, dan.... Dat is de langste zin die ik de afgelopen jaren ben tegengekomen. Zou je wat meer met leestekens kunnen doen om de zaak leesbaar te houden?

Als het probleem een DRM-oorzaak had, zou je de map wel kunnen vinden maar de nummers niet kunnen laden. De oorzaak ligt ergens anders en is simpel op te lossen (denk ik, DJBartjan heeft noiet meer gereageerd op de post:) http://www.virtualdj.com/forums/202358/VirtualDJ_8_bug-report_Forum/Itunes_12_2_1__update_doet_iTunes_playlists_verdwijnen_.html
 

Posted Mon 27 Jul 15 @ 3:17 am
Ah maar de map is geen probleem. Ik kan ook het liedje laden, maar krijg dan enkel error te zien en kan het niet afspelen
 

Posted Mon 27 Jul 15 @ 2:56 pm
Dan is de map wel het probleem. Volgens de database staat het nummer op een bepaalde locatie, maar als je het probeert te laden, blijkt het nummer niet aanwezig op de locatie die de database verwacht. Dan krijg je die Error te zien. De iTunes-map heeft dus een andere locatie gekregen.
 

Posted Mon 27 Jul 15 @ 8:30 pm


(Old topics and forums are automatically closed)