Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules dj control mp3 e2 helft werkt maar

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb net de Herclues dj control mp3 e2 gekocht en wou hem direct gaan testen na het installeren van een paar drivers ging ik naar virtual dj 8 en alles deed het prima dacht ik maar de volume slider doet het maar half alleen de bovenste 1mm doet het [rest niet!] en dat bepaalt dan ook automatisch over de hele slider [hij gaat niet verder dan 50%] hetzelfde met de Desk 1/2 slider die werkt maar 50% hebben mensen dit eerder gehad?

Ik heb veel mappings gebuikt en geprobeerd maar alles komt op hetzelfde probleem neer moet ik een oudere virtual dj gaan gebruiken of is er een programma die je eigen mapping kan maken in de zin van eigen levels van volume

Mvg

Mtw050
 

Posted Tue 23 Jun 15 @ 2:42 pm
Verder hoop ik graag snel antwoord te krijgen alvast dankjewel voor jullie hulp!
 

Posted Tue 23 Jun 15 @ 2:44 pm
Deze Hercules wordt standaard ondersteund in versie 8 (check voor alle zekerheid de versie nog eens even), dus normaal moet deze goed werken met de standaard mapper.
Misschien is het gewoon een instelling die fout staat: zet in je options-menu eens alles terug naar fabrieksinstellingen.
Of download eens de laatste nieuwe versie van VDJ8.
 

Posted Wed 24 Jun 15 @ 8:05 am
Is de controller nieuw of heb je hem 2e hands gekocht?
Heb je, als je hem niet nieuw hebt gekocht, ook werkend gezien?
 

Posted Wed 24 Jun 15 @ 8:38 am


(Old topics and forums are automatically closed)