Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ 8 en Numark 4Trak

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo had vroeger altijd een numark 4trak en gebruikte het met vdj7 pro , heb nu terug via via een numark 4trak kunnen kopen omdat ik het gwn een geweldig paneel vind , maar krijg het niet perfect werkend met de vdj8 versie ? het licht van de switch tussen deck b/d werkt totaal niet en de key en assign buttons voor de eventuele samplers ofzo werken ook totaal niet. Iemand hier oplossing voor ? Grtz
 

Posted Wed 06 May 15 @ 4:18 am
En dan heb ik nog de filter op het 4trak extra fx gedeelte die werken ook niet !!!
 

Posted Wed 06 May 15 @ 4:19 am
Heeft even geduurd omdat ik geen PC met VDJ bij de hand had...
Het lijkt erop dat je niet de goede mapping hebt. Deze zit standaard in VDJ maar moet misschien handmatig worden toegewezen. Af en toe zijn er meldingen dat er andere controllers worden herkend dan er in werkelijkheid zijn aangesloten.

- Start VDJ en kies voor Opties
- Kies de tab Controllers.
- In het veld links boven zou de 4Trak al zichtbaar moeten zijn. Als dat neit het geval is, klik dan met je rechter muisknop in dat veld en kies "Show all devices compatible with VDJ".
- Zoek nu in de lijst de Numark 4Trak. en selecteer deze.



- Kies nu rechts van dat veld in het drop-down veld, waar nu "Factory Default" staat, voor "Numark 4Trak" en klik daarna op het diskettesymbool rechts daarvan om op te slaan.

Voor de effect-sectie is een aparte mapping (staat eronder in de lijst) maar ik heb geen mogelijkheid te testen of en hoe je beide mappings gelijktijdig kunt laden. Dat zou je zelf uit moeten proberen.
 

Posted Sat 09 May 15 @ 3:11 pm
thx maar lukt me niet spijtig want vind het een zalige controller werk ook het liefst met virtual dj , maar zal dan maar met traktor moeten. Echt spijtig.

mvg
 

Posted Thu 14 May 15 @ 9:04 am
Traktor ondersteunt de controller niet standaard. Daar zal je dus een mapping voor moeten maken.
Je hebt overigens wel gemeld dat de vorige controller goed werkte met V7, maar doet deze dat ook? Dat haal ik niet uit je berichten.
 

Posted Fri 15 May 15 @ 6:28 am
Met vdj7 werkt hij redelijk wel maar ook niet super met vdj8 klopt er veel niet vind ik.

Grtz
 

Posted Sat 16 May 15 @ 3:39 am
Misschien een kromme gedachte, maar aangezien de vorige super werkte met V7, zou er dan niet iets mis kunnen zijn met deze controller? (Ik begreep uit je verhaal dat het geen nieuwe was)
 

Posted Sat 16 May 15 @ 3:42 pm
Nee krijg hem gwn niet ingesteld en onder traktor met die mapping werkt hij perfect maar werk het liefst met vdj !!!
 

Posted Sat 16 May 15 @ 6:12 pm


(Old topics and forums are automatically closed)