Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual dj - mengpaneel

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste mensen,

Ik gebruik al een tijdje virtual dj 8, deze wil ik apart binnen laten komen in mijn behringer vmx1000 mengpaneel zodat ik het voor kan luisteren.
deze optie is wel mogelijk, met de optie; external mixer - stereo mono splitter. alleen dan moet ik een licentie aanschaffen van 19,99 Permaand.
Terwijl ik denk dat het wel anders kan maar weet niet goed hoe.

als ze beide binnen komen op 1 kanaal is niet erg, Als ik maar geluid door de speakers hoor van het ene deck, en voor kan luisteren op het andere deck.
is dit mogelijk? evt met een geluidskaart?

hopenlijk is er iemand die me kan helpen!
Alvast bedankt, hoor graag van jullie.

Groeten, Bart

kan zijn dat dit topic al is aangemaakt, maar kom er gewoon niet uit, anders excuus hiervoor.
 

Posted Tue 17 Mar 15 @ 6:14 am
bartvanheertum wrote :
kan zijn dat dit topic al is aangemaakt, maar kom er gewoon niet uit, anders excuus hiervoor.

Nope, wel je andere post... Ik heb die verwijderd. Gaan we verder in deze.

bartvanheertum wrote :
..... wel mogelijk, met de optie; external mixer - stereo mono splitter. alleen dan moet ik een licentie aanschaffen van 19,99 Permaand.

Nee, hoor. De Stereo naar 2x mono-splitter werkt ook in de Home Free-versie. Als mono dus geen probleem voor je is, kun je met deze splitter prima aan de slag zoals je dat wilt.

Je kunt in de Home Free-versie alleen werken met de standaard geluidskaart. Een extra geluidskaart bijprikken voor je koptelefoon werkt dus niet. Daarnaast is het ook geen goede oplossing omdat 2 verschillende geluidskaarten vrijwel nooit dezelfde vertraging hebben. Netjes mixen wordt dan zo goed als onmogelijk.
 

Posted Tue 17 Mar 15 @ 10:08 am
Allereerst bedankt voor je reactie!
Heb het geprobeerd alleen dan komen ze nog binnen over 1 kanaal in mijn meng paneel. Terwijl wel er wel splitter tussen zit.

Wellicht de instellingen verkeerd in vdj,
Zou je kunnen vertellen welke configuraties in vdj ik dan moet toepassen.

Heb nu stereo to mono splitter maar dan komen beide decks binnen op kanaal 1 en 2 op mijn mengpaneel
heb wel gewoon 2 tops en 2 subs dus volgens mij ben ik verplicht via stereo te draaien om alles volle toeren te kunnen draaien.
Dit is me een beetje onduidelijk..


Hoor graag van je

 

Posted Tue 17 Mar 15 @ 12:01 pm
Als ik de software voor 19,- permaand koop,
Krijg ik deze dan gewoon permail binnen zodat ik hem gelijk kan gebruiken

of krijg ik hem per post?
Want ik koop de software wel gewoon, dan is het ook zeker goed :D
"hoor het wel !

Alvast bedankt
greetz.
 

Posted Tue 17 Mar 15 @ 5:06 pm


(Old topics and forums are automatically closed)