Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Effecten toevoegen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Goedemorgen iedereen,

Dit is voor mij de eerste keer dat ik hier iets post, ik heb de zoekfunctie gebruikt maakt zag volgens mij deze vraag nog niet.

Ik heb een JBSystems Dj Kontrol 2 met de bijgeleverde Virtual DJ LE. Nu heb ik deze geïnstalleerd op zowel mijn Windows computer als op mijn MacBook Pro.
Op mijn laptop ging ik proberen effecten toe te voegen maar zag de mappen waar je ze in moet slepen niet staan, na wat te zoeken op het internet kwam ik erachter dat dit voor de LE niet mogelijk was.
Gisteren zat ik echter op mijn Windows computer en zag hier de mappen wel staan.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? Volgens mij kon je met de licentiecode die je bij Virtual DJ LE ontvangt op 3 apparaten instaleren.

Met vriendelijke groet,

Marcel
 

Posted Tue 13 Jan 15 @ 2:53 am
Marcel,

je hebt het nu over 3 verschillende zaken.
MarcelN92 wrote :
Op mijn laptop ging ik proberen effecten toe te voegen maar zag de mappen waar je ze in moet slepen niet staan, na wat te zoeken op het internet kwam ik erachter dat dit voor de LE niet mogelijk was.

Effecten moeten niet naar mappen worden gesleept. Gedownloade effecten zijn "executables", dus bestanden die zichzelf installeren als je ze uitvoert. Met een LE-versie kun je ze echter niet installeren omdat LE dit niet ondersteunt. Daanaast kun je, met je eigen account, vrijwel niets downloaden.

MarcelN92 wrote :
Gisteren zat ik echter op mijn Windows computer en zag hier de mappen wel staan.

Klopt. De Windows-installatie maakt standaard een map Effects aan. Doet de Mac-installatie overigens ook om de standaard meegeleverde effecten te kunnen plaatsen. Een Mac heeft alleen geen map Mijn Documenten, dus de VDJ-installatiemap staat ergens anders.

MarcelN92 wrote :
Volgens mij kon je met de licentiecode die je bij Virtual DJ LE ontvangt op 3 apparaten instaleren.

Volgens mij niet. De End User Licence Agreement (EULA) staat installatie op 1 PC toe en een backup-installatie op een 2e PC. Dit alleen als niet beide PC's tegelijkertijd in gebruik zijn, en zeker niet als dezelfde gebruiker beide PC's gebruikt.
 

Posted Fri 16 Jan 15 @ 5:19 am


(Old topics and forums are automatically closed)