Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Dringend hulp nodig !

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

itzehoeHome userMember since 2014
Beste mensen ,

Ik heb ongeveer een maand geleden 2 Numarks NDX500 draaitafels aangeschaft , je kan hier muziek mee streamen met usb , cd's of via pc , ik draai analoog dus via laptop is uitgesloten.
Nu mijn probleem...

Ik ben van plan een tijdje met usb's te draaien , dus zodra ik de 2 draaitafels in mijn bezit had heb ik op 2 usb sticks van 4gig direct veel muziek geplaatst , dit werkte allemaal perfect en zonder probleem. Nu raakte die 2 usb sticks wel heel snel vol dus ben ik andere gaan aankopen met grotere capaciteit maar geen enkel van men 2 draaitafels wilt deze scannen/lezen , zodra ik aansluit op de draaitafels en op usb mode zet blijft de display gewoon op scan staan , heb ze is 2-3uur erin laten steken maar de display blijft op scan staan ? misschien een fout aan de sticks ? nee , heb al verschillende usb geprobeerd van vrienden , enkele die ik thuis nog had liggen maar de 2 draaitfels willen enkel de twee sticks lezen die ik als het eerste heb gebruikt.... Heb ook al een mail gestuurd met de klacht erin naar Numark hulpdienst maar heb daar voorlopig nog geen antwoord op.
Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen ?

Alvast bedankt !

& kan het toch niet laten om hier een dikke plaat bij te zetten ..
Link verwijderd
 

Posted Sat 22 Nov 14 @ 4:18 am
Itzehoe,

Zoals je misschien al hebt gezien is dit het Virtual DJ-forum. Je vraag heeft niets te maken met VDJ. Je kunt met je vraag daarom beter terecht in het Numark-forum: http://community.numark.com/numark
Als je overigens denkt dat je analoog draait als je je muziek op USB-stick hebt staan (MP3?) moet ik je teleurstellen.... Analoog is als je nog werkt met 2 draaitafels met vinyl erop (Je NDX-500's zijn geen draaitafels maar CD-spelers/controllers). Een CD is al digitaal, en als je van USB-stick gaat werken, kun je net zo goed vanaf je laptop werken. Dat maakt geen enkel verschil meer.
Ik heb je link verwijderd. Er is geen enkel probleem als je linkt naar een muziekbestand of video om een probleem uit te leggen, maar "zomaar" is niet toegestaan.
 

Posted Mon 24 Nov 14 @ 3:29 am
Hoe is je stick geformateerd? Moderne USB-sticks durven nog wel eens NTFS of ex-Fat geformateerd zijn, terwijl mediatoestellen meestal enkel Fat16 of Fat32 aankunnen.
Geen probleem om je USB's met muziek Fat32 te formateren, liedjes zijn toch nooit groter dan 4GB ;-)

 

Posted Wed 26 Nov 14 @ 10:01 am
Vergeet ook niet dat sommige apparaten ook een limiet hebben voor de grootte van de usb stick.
Met andere woorden: je kan een stick van 128Gb kopen, maar als je apparaat niet meer aan kan dan bijvoorbeeld 8Gb USb stick, heb je er niks aan.
 

Posted Fri 12 Dec 14 @ 9:19 am
gert88PRO InfinityMember since 2013
Hallo even een vraag

als ik mijn fladder omhoog schuif begint de muziek te spelen doe ik deze weer naar beneden dan stopt de muziek hoe moet ik dit uitschakelen ?
 

Posted Mon 15 Dec 14 @ 12:15 pm


(Old topics and forums are automatically closed)