Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Weergave van bestanden 2x

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hesselPRO InfinityMember since 2005
Wanneer ik in v8 in de zoekbalk een naam, artist, nummer of whatever intik, dan laat v8 mij over de gevonden track, het 2x van zien terwijl er maar 1 bestand daadwerkelijk aanwezig is. Waarom is dat en kan ik dit probleem verhelpen ?
 

Posted Wed 19 Nov 14 @ 7:50 pm
Kijk eens bij beide resultaten wat er wordt opgegeven als filepath (plaats waar de bestanden zijn opgeslagen op de harde schijf. Rechter muisknop, Tag Editor, fileinfo staat onderaan). Zijn het verschillende plaatsen, laadt dan beide bestanden en kijk welke een Error geeft. Die kan dan weg. Laden ze allebei goed, dan moet je ze beide beluisteren. Kan zomaar zijn dat je 2 verschillende versies hebt die dezelfde naam hebben.
Zijn ze gelijk dan kun je er willekeurig 1 weggooien. (Weer rechter muisknop op het zoekresultaat, kies Remove from Search Database).

Ik ben dit alleen tegengekomen bij een bestand dat ik zelf handmatig had toegevoegd (Rechter muisknop, Add to Search Database) maar misschien dat je zelf een nieuwe methode hebt gevonden om dit voor elkaar te krijgen. Je bent de laatste tijd veel met je databse bezig geweest. Ook het gebruik van een externe schijf zonder vaste driveletter kan dit soort resultaten geven. Zeker als via de browser het nummer wordt opgezocht en geladen op een deck. (dan wordt het nummer automatisch toegevoegd aan de database.)
 

Posted Thu 20 Nov 14 @ 3:14 am
hesselPRO InfinityMember since 2005
Hoi Martin,

Tja, ik zal zeker de fout hebben gemaakt, ik zal het eens uit gaan zoeken en behandelen volgens jouw omschrijving. v.w.b. de controller zijn beide opties de Numark N4 en de DAP Core afgevallen, ik ben me nu aan het richten op een Denon DJ DN-MC6000 DJ MIDI controller/mixer V3 (wat zijn trouwens de verschillen tussen de V3 en Denon MC6000 ?)
Heb deze voor een mooie prijs als B-stock bij bax-shop.nl zien staan.

Groet,
Hessel
 

Posted Fri 21 Nov 14 @ 1:29 am
Hoi, Hessel,

ik ken de aanduiding V3 niet. Als ik erop google komt ook alleen de Bax-aanbieding als resultaat. Is idd een nette prijs, maar dat is ook vanwege het ontbreken van de kabels. Dat de drivers en handleiding ontbreken is niet zo'n drama: die zijn op te halen van de Denon-site. Vraag alleen wel ff na of de adapter erbij zit. Zou een beetje lastig zijn dat het ding zaterdagmiddag wordt geleverd en je niet aan de slag kunt....
 

Posted Fri 21 Nov 14 @ 3:24 am


(Old topics and forums are automatically closed)