Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: REMAIN niet zichtbaar

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste,Ik heb ruime tijd met de vdj 7 pro versie gewerkt en
heb sinds kort de vdj8 geïnstalleerd en kan de remain niet zien wel de elapsed , heb gezocht in de instellingen maar vindt geen oplossing
Kan er iemand mij verder helpen

alsook nog een vervelend probleem bij het opslaan van een playlist wordt deze niet automatisch alfabetisch gerangschikt ?
collegiale groet
Dj William
 

Posted Sun 16 Nov 14 @ 4:50 pm
William,

als je het weet is alles simpel: klik op de tijd (dus wat nu Elapsed is). Bij elke keer dat je erop klik krijgt de tijdweergave een andere functie. Zie ook de >>handleiding<<, pag. 11 bovenaan.

De non-alfabetische lijst is met opzet gekozen. Dat is wel zo geweest, maar de meeste gebruikers willen de lijst opslaan zoals ze hem hebben gevuld / gerangschikt. Je kunt de lijst altijd nog alfabetisch maken door in de titelbalk bovenaan de lijst op "Artiest" of "Titel" te klikken, afhankelijk van wat je op alfabetische volgorde wilt hebben.
 

Posted Mon 17 Nov 14 @ 3:42 am
Dank voor de info maar heb nog geen oplossing, ik heb het geprobeerd maar krijg enkel een ander kleurtje te zien en nog steeds geen remain zichtbaar enkel de elapse wel.
wat ik niet vernoemd heb is dat ik met een skin van XDJ-R1 werk zou dit een verschil kunnen uitmaken? op vdj7 werkt dit perfect met dezelfde skin.
gr
william
 

Posted Mon 17 Nov 14 @ 3:48 pm
Heb je dezelfde skin als dat je gebruikte in V7 of heb je er 1 gedownload voor V8? De V7-skins zijn niet compatibel met V8.
Overigens kan de skinbouwer er inderdaad een eigen variant op hebben gemaakt. Je kunt het ook eens proberen om met de rechter muisknop op de tijd te klikken. Gaat dat ook niet dan zou ik een andere skin overwegen. Er zijn skins die zelfs alle drie de tijden (Total, Elapsed en Remain) in het display weergeven.
 

Posted Tue 18 Nov 14 @ 2:45 am


(Old topics and forums are automatically closed)