Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Itunes bestanden weg

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Gisteren toch wat vreemds meegemaakt, ik werk al jaren met muziekbestanden van itunes wat altijd prima werkt.
Bij nabeschouwing thuis van mn laatste gig kom ik er achter dat er plots ruim 200 bestanden niet meer vindbaar zijn. Ik zie ze wel in de map itunes maar zodra ik deze wil oproepen lukt dat niet? Heb vervolgens in vdj deze koppelinge gewist en de database opgeschoond, nu komt het vreemde: zodra ik vdj weer opstart staan de koppelingen er opnieuw weer in?? Ik wl graag deze bestanden terug of weghalen maar hoe doe ik dat? Of moet ik ieder bestand opnieuw gaan bewerken.? Lijkt me ook niet de oplossing?
 

Posted Sun 09 Nov 14 @ 4:07 am
Welke versie van VDJ gebruik je? iTunes is net geupdate en met een wat oudere versie van VDJ zijn problemen gemeld. V2028 zou een goede koppeling met de nieuwe iTunes-versie moeten hebben.
 

Posted Sun 09 Nov 14 @ 8:24 am
Ja sorry, dat vergeet ik nu weer te zeggen, ik gebruik versie 8
 

Posted Sun 09 Nov 14 @ 1:33 pm
En ik moet mijn vraag anders stellen: welke build gebruik je? Dat staat bovenaan je optiescherm als je op Setup hebt geklikt.
 

Posted Sun 09 Nov 14 @ 8:11 pm
Build 2028.862
 

Posted Mon 10 Nov 14 @ 11:22 am
Nog wat aanvullde info, het probleem is vooral ontstaan in de map Compilations van Itunes (bij mij D:\Compilations)
 

Posted Wed 12 Nov 14 @ 8:58 am


(Old topics and forums are automatically closed)