Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Installatie CD gebroken

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,
Ik ben Jay de Raaf en ik heb een jaar geleden een Hercules MP3 E2 DJ Controller overgekocht van een vriend, ik heb hem heel lang en heel vaak gebruikt, maar sinds een paar maanden deed ik er niks meer mee omdat ik geen PC meer had.
Ik heb inmiddels een nieuwe laptop en ik dacht: "Laat ik mijn mengpaneel er maar weer eens bij pakken''.
Maar tot mijn grote verbazing was de Installatie CD Van Virtual DJ gebroken..

Ik heb gezocht op internet of ik met andere versies mijn mengpaneel kan gebruiken, maar hij werkt niet met Virtual DJ 8 en bij Virtual DJ 7 kan ik nergens mijn Serial Number van het product invullen.

Dus ik ging weer zoeken naar de juiste versie voor mijn mengpaneel, maar die heb ik helaas nergens kunnen vinden..

Weet iemand toevallig een site waar ik deze versie kan downloaden?
De versie die ik zoek is: Virtual DJ 3 DJ Control Edition.

Ik hoef hem uiteraard niet Cracked want ik heb de registratie code/Serial Number gewoon..

Alvast bedankt
MVG,

Jay de Raaf.
 

Posted Sun 10 Aug 14 @ 6:25 am
Hoi, Jay,

geen probleem: Klik hier boven (in de balk waarin staat "Hello jayderaaf!" op de knop "My account". Je ziet dan aan de linkerkant 3 zwarte knoppen. De middelste (My licenses) geeft je een mogelijkheid om je "serial number" van je CD in te voeren. Als dit wordt geaccepteerd, dan kun je in datzelfde scherm je VDJ-versie downloaden die op je CD heeft gestaan.
Werkt dat niet direct, probeer het dan een dag later nog eens. Tenzij je CD al eens is geregistreerd (door degene waar je het spul van over hebt genomen) moet er eigenlijk geen probleem meer zijn.
Heeft je vriend de CD wel geregistreerd, dan kan hij, op dezelfde pagina, de software downloaden. Kun je alsnog aan de slag.....
 

Posted Sun 10 Aug 14 @ 12:21 pm


(Old topics and forums are automatically closed)