Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ8 met Pioneer DDJ SX

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Graag zou ik willen weten of je Virtual DJ8 kunt gebruiken met een DDJ SX controller van pioneer?
De oude versie krijg ik namelijk niet aan de gang met deze controller alleen met de Denon MC6000 controller.

Ik hoor het graag, vast bedankt.

Groeten,
René
 

Posted Tue 22 Jul 14 @ 6:10 am
 

Posted Tue 22 Jul 14 @ 8:36 am
En wat bedoel je met ondersteunene precies, werken alle knoppen dan met de software of heb je daar mappers voor nodig?
 

Posted Wed 23 Jul 14 @ 5:38 am
Ik bezit ook de DDJ SX en die werkt ik geloof sinds VDJ 7.3 als een trein en met VDJ 8 werkt hij ook prima.
Niets aanpassen, gewoon inpluggen en knallen! Alle knoppen werken dan gewoon ja. Maar wat de knoppen doen ligt ook een beetje aan de skin die je gebruikt.

Ik heb voor de SX een andere skin in gebruik, omdat ik de standaard VDJ skin niet fijn vind en de standaard skin doet geen eer aan de mogelijkheden van de DDJ SX.
 

Posted Wed 23 Jul 14 @ 7:34 am
Er zijn 3 opties in VDJ: Het werkt niet en er zijn geen mappings voor, het werkt maar alleen met een (door een gebruiker gemaakte) mapping, of hij wordt ondersteund door VDJ. De link naar de pagina's in mijn vorige posts zijn allemaal controllers die standaard al werken met VDJ. Dat bedoel ik met ondersteund.
 

Posted Wed 23 Jul 14 @ 7:55 am


(Old topics and forums are automatically closed)