Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Wat ik mis in Virtual dj 8

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Wat ik mis in Virtual dj 8

1.-Mijn hoofdtelefoon voorbeluistering onderaan in het browse veld is weg Ik vond dit gemakkelijk Je kon hier een nummer voor beluisteren en pas naar de player slepen
2.-Verder als je een file selecteerde in het browser veld en je drukte op enter werd hij automatisch in de vrije player geladen, dit werkt niet meer?.
3.-Verder kon je het browser veld vergroten wat handig is bij veel mappen door op de 2 kleine schermen klikken naast de aanduiding file selectie dit is ook weg.
4-Onder aan in file info staat Field 1 en 2 deze gebruikte ik in de 7 voor extra info , ze zijn er wel nog maar je kan ze niet meer zichtbaar maken in het browser veld
5- Bij configuratie in het vak licenties kan je de code ingeven maar daar geeft hij een fout “ dit is een Virtual dj 7 code ga naar licenties en haal een code voor de verzie 8 ?

Wat verder nog handig zou zijn is een tijdelijke zoek filter. Een zoek string
Je opent bij voorbeeld bij het zoeken een extra venster waar je een aantal voorwaarden binnen een map kan ingeven.

Voorbeeld ik geef in
Veld 1 map genre moet disco zijn
Veld 2 Jaartal moet 1980 zijn
Veld 3 taal moet Nederlands zijn
Enter en daar is het gefilterd resultaat

Dit zijn mijn verzuchtingen en wensen
Alvast bij voorbaat dank

 

Posted Mon 26 May 14 @ 9:25 am
Hoofdtelefoon voorbeluistering zit nu bij Info.

Wat ik mis is de broadcaster versie.
€279 bijbetalen heb ik er niet voor over.
Jammer.
 

Posted Mon 26 May 14 @ 12:34 pm
TheMusiclover wrote :
1.-Mijn hoofdtelefoon voorbeluistering onderaan in het browse veld is weg Ik vond dit gemakkelijk Je kon hier een nummer voor beluisteren en pas naar de player slepen

BMulder heeft gelijk. Ik ga het alleen niet uitleggen: Handleiding, pag. 45 en 46.
TheMusiclover wrote :
2.-Verder als je een file selecteerde in het browser veld en je drukte op enter werd hij automatisch in de vrije player geladen, dit werkt niet meer?.

Dan map je hem toch dat'ie dat wel doet? Handleiding pag. 81 en verder.
TheMusiclover wrote :
3.-Verder kon je het browser veld vergroten wat handig is bij veel mappen door op de 2 kleine schermen klikken naast de aanduiding file selectie dit is ook weg.

Kijk eens naar een andere skin. Combat heeft bv een kleiner deck- en mixerveld. Daardoor is er meer ruimte voor de browser. Uit mijn hoofd: MultiFX heeft een knop waarmee je de browser full screen kan maken.
TheMusiclover wrote :
4-Onder aan in file info staat Field 1 en 2 deze gebruikte ik in de 7 voor extra info , ze zijn er wel nog maar je kan ze niet meer zichtbaar maken in het browser veld

Jawel. Weer onder het tabje "Info". Onderaan staan (als ze niet zijn ingevuld) Gebruiker 1 en Gebruiker 2. Dat zijn Field 1 en 2.
TheMusiclover wrote :
5- Bij configuratie in het vak licenties kan je de code ingeven maar daar geeft hij een fout “ dit is een Virtual dj 7 code ga naar licenties en haal een code voor de verzie 8 ?

Was het teveel tekst? Heb ik al uitgelegd: http://www.virtualdj.com/forums/188609/Dutch_Forum/Virtual_DJ_8_is_live__een_paar_zaken_zijn_anders_dan_je_bent_gewend_.html
Martin FourS wrote :
- Er is geen Serial Number meer. De versie die je download is 1 versie, waarvan de functionaliteit afhangt van je status op dit forum. Ben je dus een No Licence User, dan opent VDJ als de Home Free Edition. Ben je Pro Infinity-user, dan werkt V8 als Pro Infinity-versie met alle opties. Daartoe moet je, na het installeren, bij de eerste keer starten verbinding hebben met internet. Er wordt gevraagd om je gebruikersnaam en wachtwoord welke je hier ook gebruikt in het forum. Aan de hand van het antwoord van de server na inlog start V8 op in de goede uitvoering.

TheMusiclover wrote :
Wat verder nog handig zou zijn is een tijdelijke zoek filter. Een zoek string
Je opent bij voorbeeld bij het zoeken een extra venster waar je een aantal voorwaarden binnen een map kan ingeven.

Pag. 48 van de handleiding........

Lees je handleiding. Lees het forum. Het is er niet voor niets......

 

Posted Mon 26 May 14 @ 1:56 pm
bmulder wrote :
Wat ik mis is de broadcaster versie.
€279 bijbetalen heb ik er niet voor over.


Er is nog de Controller-versie. Daarmee kun je ook met een meerkanaals geluidskaart en bv een externe mixer werken. Is $199,-. (Ruwweg €150,-)

EDIT

Naar nu blijkt zijn ze nog niet klaar met welke versies definitief beschikbaar gaan worden. Het is dus ook niet duidelijk of de Broadcaster- en Basicversie in wat voor vorm dan ook, terug gaan komen.
 

Posted Mon 26 May 14 @ 2:01 pm
Beste
Ik wilde alleen maar melde dat ik een aantal zaken miste ik de nieuwe verzie .
Momenteel ben ik de handleiding aan het vertalen naar het Nederlands zo dat ik dit technisch Engels ook een beetje begrijp
Toch bedankt voor jouw verwijzingen in de handleiding

Musiclover
 

Posted Tue 27 May 14 @ 4:45 am
jopinhoPRO InfinityMember since 2012
Wat ik mis in VDJ8= een paar dingen, 1 een verwijzing naar een map ik bedoel als ik een track uit bv. map Jazz draai weet daarna niet meer in welke map ik was, de map return knop is handig maar niet de oplossing. misschien kan Atomix nog kijken naar algoriddim Djay. 2 waar is de 25 sec. warning gebleven?? misschien niet de belangrijkste melding maar toch. Verder zijn er een aantal bugs die verholpen moeten worden, maar verder ziet het programma er goed uit. We houden er moet er in!!!
 

Posted Tue 27 May 14 @ 7:09 am
Martin FourS wrote :
bmulder wrote :
Wat ik mis is de broadcaster versie.
€279 bijbetalen heb ik er niet voor over.


Er is nog de Controller-versie. Daarmee kun je ook met een meerkanaals geluidskaart en bv een externe mixer werken. Is $199,-. (Ruwweg €150,-)

EDIT

Naar nu blijkt zijn ze nog niet klaar met welke versies definitief beschikbaar gaan worden. Het is dus ook niet duidelijk of de Broadcaster- en Basicversie in wat voor vorm dan ook, terug gaan komen.


Ik was iets te snel met mijn conclusie in mijn eerste post.
Toen ik wilde broadcasten naar Shoutcast kreeg ik eerst de melding "Full license needed" of zoiets, maar nadat ik ingelogd was met mijn account kon ik het streamen gewoon starten.

 

Posted Thu 29 May 14 @ 10:01 am
Ah... Dan begreep ik je ook niet. Met de Home Free-versie moet dat inderdaad kunnen.
 

Posted Thu 29 May 14 @ 10:11 am
videoclips afspelen op externe tv's is geen probleem maar als ik speel een muziek nr kan ik geen foto's van bestand projecteren ik weet niet waar ik dat kan installeren ?
 

Posted Fri 17 Apr 15 @ 3:45 am
Kijk eens naar de add-on TellyMedia. (bovenaan de pagina klikken op downloads / Addons / Addons for VDJ8 / New) Daarmee moet je vrijwel elk formaat video of foto kunnen tonen.
 

Posted Fri 17 Apr 15 @ 7:00 am


(Old topics and forums are automatically closed)