Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Nogen der ved

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

MortenMPRO InfinityMember since 2010
Hej et simpelt spørgsmål som jeg håber nogen kan svare på da jeg ikke kan få svar af firmaet bag programmet. :)

Nu har jeg to mac´s som jeg har virtual dj på og kom til at spekulerer på. Det koster da ikke noget når man downloader programmet på andre pc´r vel??? :) ellers kan det da meget hurtigt blive en dyr fornøjelse :)

Mvh Morten
 

Posted Thu 22 Mar 12 @ 7:54 am
ZablarPRO InfinityMember since 2011
på din profil skall det finnes seineste versionen av VDJ får både PC och MAC + din CD Key, det er unlimited downloads så bare og installere på din andre pc. Deremot går det ikke og hvere inlogget på to PCr med VDJ samtidig for security reasons.

Sorry for dålig stavning, bor i sverige
 

Posted Fri 30 Mar 12 @ 1:43 pm
MortenM wrote :
Hej et simpelt spørgsmål som jeg håber nogen kan svare på da jeg ikke kan få svar af firmaet bag programmet. :)

Nu har jeg to mac´s som jeg har virtual dj på og kom til at spekulerer på. Det koster da ikke noget når man downloader programmet på andre pc´r vel??? :) ellers kan det da meget hurtigt blive en dyr fornøjelse :)

Mvh Morten


Nej den gratis version koster ikke noget..men hvis du skal broadcaste eller optage i mere end ca. 10 min..så skal du købe pro, men det er ikke sådan at der kommer en popup med at du skal købe det..eller det er en trial periode :-)

///Høimark
 

Posted Mon 30 Apr 12 @ 12:48 pm


(Old topics and forums are automatically closed)