Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: VDJ Pro eller?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ska man verkligen skaffa VDJ PRO? Och jag hörde nåt rykte om att de skulle kosta i månaden, är det sant?

Och kan någon berätta skillnaden på svenska för mig mellan VirtualDJ PRO Basic och VirtualDJ PRO FULL? Super tacksam för svar!

Kolla gärna min vägg också!
 

Posted Sat 03 Mar 12 @ 3:49 pm
KillbahPRO InfinityMember since 2010
Det beror på hur du tänker använda programvaran, saker som du kan göra med Pro Full men inte med Pro basic är bl.a.:

Visa video i fullskärms läge på din andra grafik port eller andra grafik kort
Använda tidskodade cd och vinyl skivor (Timecode controll)
Använda MIDI/HID kontrollers till programvaran (ex MIDI mixer)
Redigera "mappers" dvs ändra funktioner på knappar och kontrollers.
Nerladdning av verktyg från Virtualdj.com
Obegränsad tillgång till forumet (Pro Full användare har några extra forum)

Angående löpande kostnad så finns en funktion (prenumeration för ca 70:-/mån) som ger dig tillgång till en databas med musik, videos osv. den tjänsten är sjukt bra eftersom du inte får använda dig av t.ex. spotify för att spela inför public. Denna tjänst ger dig tillgång till sjukt mycket musik och videos och det är LAGLIGT!!!

Jag tycker att två tusen spänn är riktigt billigt för en programvara som är både stabil och flexibel.
 

Posted Mon 05 Mar 12 @ 7:16 pm
Tjo

Har haft pro hur länge som helst och det kostar inte en slant extra i månaden. Det enda som kostar månadsvis,är ifall man använder netsearch databasen och om du använder den är helt och hållet upp till dig. Netsearch är lite som napster,så du kan plocka hem låtar on the fly om du inte redan har dem. Men det kräver också att du har ett netsearch konto,har du inte det,så kostar det inget i månaden,det är bara medlemsavgiften för den som kostar,inte för vdj,och den kan man stänga av när som.
 

Posted Mon 02 Apr 12 @ 7:46 am
ZablarPRO InfinityMember since 2011
Eftersom du redan äger VirtualDJ LE så kommer du få ett kanonpris på Pro version, Upgrade priset är "$49" och utan LE
kostar det "$299".
 

Posted Mon 02 Apr 12 @ 2:06 pm


(Old topics and forums are automatically closed)