Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Adjö

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Kommer lägga av med detta nu! Undrar hur många timmar man hållit på och testat o ominstallerat för att försöka få till VDJ. Buggar som dryftats i forumet 10 versioner tillbaks minst finns kvar! Ok om man bara spelar musik funkar de bra men när de kommer till videos! Ser fram emot Seratos släpp av deras programvara som stöder videos men de verkar dröja men hellre de än släppa något som fungerar till 50%. Spelade nyss en video som funkade att mixa till ena gången.. andra gången skippade typ 1 frame i sekunden och tredje helt svart. En hel del andra videos funkar inte alls. Får gå tillbaks till version 6.04 eller va de är för att få stöd för mina videos men då har den sämre stöd för min kontroller istället m.m. Människorna som jobbar på Atomix och svarar i forumen har ofta en konstig attityd mot oss användare och ofta verkar de som att vi användare ska göra jobbet och felsöka och lägga ner en himla tid på att rapportera alla fel o helst lösa felen själv genom att hitta konstiga genvägar.
Spelar ingen roll hur bra man är att mixa o hitta rätt låtar om skiten hänger sig par tre gånger per kväll! De spelar ingen roll vad som sägs för jag kan datorer och mjukvara och de är inget fel på min utrustning utan buggarna finns i VDJ.
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 7:51 pm
KillbahPRO InfinityMember since 2010
Synd att du inte får det att fungera :(
Jag kör video fullt ut och har gjort det över 1 år nu, inga problem med buggar, det ända problemet jag haft är att uppdatera mina länkar i netsearch, men nu har jag fått en lösning.
Jag har testat Serato´s videoplugin och är inte övertygad om att de är på rätt väg, tyvärr..
 

Posted Mon 27 Feb 12 @ 8:30 am


(Old topics and forums are automatically closed)