Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met hoofdtelefoon

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een probleem met het voorbeluisteren van tracks, dit lukt namelijk niet (toch niet in de latere versies van VDJ)
het lukt in de bijgeleverde versie met mijn DJ Console (v1.08) maar aangezien ik veel liever met een nieuwe(re) versie werk zou ik dit dus graag oplossen.

ik heb al vanalles geprobeert en alle instellingen uitgetest maar zonder resultaat.

kan iemand mij aub helpen??
 

Posted Wed 29 Jun 05 @ 3:10 pm
maus75PRO InfinityMember since 2003
misschien even wat geld uitgeven en een nieuwe versie KOPEN. !!
Ik had ook eerst de Hercules Console versie, maar na enkele weken heb ik toch maar de nieuwste volledige versie gekocht. Ben nu nog zeer tevreden en zeker met de update's samples en effecten !
 

Posted Wed 29 Jun 05 @ 4:04 pm
Ik heb een nieuwere (niet de nieuwste) versie (denk versie 2.??) maar deze werken dus niet samen met de koptelefoon van de DJconsole
 

Posted Wed 29 Jun 05 @ 10:53 pm
Heb je wel de laaste firmware geinstalleerd? Ik heb geen problemen!
 

Posted Thu 30 Jun 05 @ 11:19 am
Ghetto-ass
vind je het gek dat je problemen hebt met een gekraakte versie? De dj console versie kan je upgraden tot 1.09. Aangezien je geen full version user bent, ga ik ervan uit dat je een gekraakte versie hebt. In deze versies zitten veel problemen. Van de week stond er een post dat een gekraakte versie na een uur een keiharde brom gaf, waardoor diegene zijn speakers opblies...
Niet echt slim om hier te komen zeuren en om hulp komt vragen. Dat verdient geen respect.
Ewout
 

Posted Thu 30 Jun 05 @ 10:48 pm


(Old topics and forums are automatically closed)