Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: timecode bypass

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

yparxei tropos wste na ginetai by pass to timecode cd sto ena player,gia na mporeis na paixeis audio cd apo to cdj me to software anoixto kai na epistrepseis meta pali se tc...??

Posted Sun 07 Mar 10 @ 10:10 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
yparxei tetoia entoli na tin anatheseis se shortcut kai to xreiastika kai ego prin ligo kairo pou eprepe na paikso kati apo cd.
Prepei na prosekseis omos to eksis..: Na rythmiseis to gain tou timecode setup sto deck pou tha kaneis bypass (-na to xamiloseis- poly) giati tha sou bgei paramorfomeno to sima tou cd, (isos kai tis entaseis sta input tis kartas alla den eimai sigouros gia ayto).
Kai na thimitheis na ksanarythmiseis to gain otan to gyriseis se timecode,... den tha sou doulepsei to timecode me xamilomeno gain..

Posted Sun 07 Mar 10 @ 5:31 pm
brhka thn akrh se auto to skin http://www.virtualdj.com/addons/8515/Scratch_DJ.html sta mikra buttons katw apo to loop section se kathe deck...endiaferousa leitourgia kai gia to default skin tha elega.......dystyxws doulevw me audio 4 dj kai external mixer,apla prosexw to gain sto mikth ...thnxxxx apopsis

Posted Sun 07 Mar 10 @ 7:12 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
fenderisc wrote :
brhka thn akrh se auto to skin http://www.virtualdj.com/addons/8515/Scratch_DJ.html sta mikra buttons katw apo to loop section se kathe deck...endiaferousa leitourgia kai gia to default skin tha elega.......dystyxws doulevw me audio 4 dj kai external mixer,apla prosexw to gain sto mikth ...thnxxxx apopsis

To gain sto mikti den tha sou kanei tipota, to sima tha paramorfosei esoterika logo tou oti pernaei apo ton software timecode enisxyti.
Prepei na rythmiseis to gain ekei ->den ennow ston software mikti, alla to gain stis rythmiseis tou timecode... kanto ksexorista gia to deck pou tha kaneis bypass mono.

H entoli gia na tin peraseis se shortcut einai : "timecode_bypass"
"bypass the timecoded input and play the vinyl directly through the soundoutput. all gain, RIAA and stereo correction are still applied. this mode works only if both the input and the output are on the same ASIO soundcard."

Posted Mon 08 Mar 10 @ 2:44 am

(Old topics and forums are automatically closed)