Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Virtual DJ til dj console

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hei.
Har sett litt rundt på forumet for djconsole, og har sett at det ikke er full versjon av virtual dj som følger med hercules dj console.
På esken til min djconsole står det at det følger med full versjon av virtual dj.

Går det ann å få igjen de 99 euroene for som virtual dj koster i og med at det faktisk ikke er en full versjon som følger med slik som de sier hos hercules?
 

Posted Fri 13 May 05 @ 6:32 pm
Det står ikke det på pakken

Det står at det er en "fully working version"

og det er det.. .den er ikke en demo versjon som stopper virke etter noen dager
Den er en egen spesial version som virker fullt ut
 

Posted Fri 13 May 05 @ 9:45 pm
dj_cashPRO InfinityMember since 2004
jeg trodde også at det var en full-version först, men fikk vite at det var en spesial-lagd version til Hercules. Etter ca. 1 års tid kjöpte jeg fullversionen og jeg kan si deg at jeg ikke angrer på det kjöpet...
 

Posted Sat 14 May 05 @ 4:06 pm
jminicHome userMember since 2006
Hejsan

Jag är en ny DJ som precis köpt Hercules Control MP3!
Jag har funderat på hur jag ska koppla mitt system (jag har ännu inte hunnit få min Control)
just nu har jag 2 ljudkort kopplad till en mixer så till min fråga

Kan jag förlyssna på låtarna med min nuvarande konfiguration eller måste jag köpa ett nytt 5.1 kort?

Tack på Förhand
 

Posted Thu 09 Mar 06 @ 7:21 pm
ska väl funka finfint. kontrollern är väl endast till att styra funktioner, eller hur.
 

Posted Sat 18 Mar 06 @ 11:51 pm
Dj ZebHome userMember since 2005
Jminic...
Du har ju en Extern mixer..och har kopplat ljudkorten till 2 separata ingångar på mixern?,då
har du ju hörlurs utgång på mixern som du kan lyssna av varje kanal för sig..
 

Posted Tue 04 Apr 06 @ 8:42 pm
Dj ZebHome userMember since 2005
Hercules Controlern är ju som 2 inbyggda ljudkort i sig som man kopplar vidare antingen till förstärkaren eller till en extern mixer..hoppas du har förstått?
 

Posted Tue 04 Apr 06 @ 8:45 pm
Hercules Control MP3 har ikke innebygget lydkort

Hercules MK2 har innebygget lydkort.

Begge konsoller har med en gratis spesial version av Virtual DJ, som støtter bruk av ET lydkort kun.


Dersom man skal bruke Hercules Control MP3 og VDJ, og ønsker "pre-listen/cue listen", må dette ENE kortet derfor ha 2 utganger (4.1 eller 5.1 lydkort).
Da kan man ha master-out på en utgang, og headphone-out på annen utgang, på det samme lydkortet.

Håper det hjalp litt :)
 

Posted Wed 05 Apr 06 @ 1:04 am
FavazzaHome userMember since 2006
Lite OT här, men är det någon som vet hur det ligger till med DJ-consolen ? Jag beställde en sån i början på året, men ingen vet när den kan levereras. Vill ju ha, men börjar bli trött på allt väntande....
 

Posted Tue 11 Apr 06 @ 10:42 pm
 

Posted Wed 12 Apr 06 @ 9:02 pm
Hejsan.. Du kan DJ Console hos unbelieveableshop.com -udemærket sted og god service.
 

Posted Fri 14 Apr 06 @ 4:17 pm


(Old topics and forums are automatically closed)