Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: DJ Binky kolla hit, kan behöva din hjälp ang Xponent mapping

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Tjena,

Nu äre såhär att polaren precis köpt sig en Xponent för en vecka sen. Han gillade inte riktigt torq som följde med men har även vdj. Så hur mappar man sin xponent till vdj? Skulle vara bra för mig att veta också för efter ha prövat xponenten har ja bestämt mig för att köpa en sådan också + fulla versionen av vdj istället för en rmx.

Vore tacksam om du kunde hjälpa till : )
 

Posted Mon 30 Nov 09 @ 12:13 pm
Tjena man, har varit mäkta upptagen den senaste tiden med en massa grejor.

Vet inte om du fortfarande behöver hjälp men, ifall och ifall någon annan skulle så.

Med senaste versionen är det bara att plugga in Xponenten så ska den snappas upp direkt av VDJ och det är bara att sätta igång. Vill man ändra om är det bara att gå in under Remote Control och ändra om.

Jag kör dock med tidigare version av VDJ, och vet inte riktigt hur bra ovan fungerar. Jag rekommenderar helt klart att dra ned SBDJs excellenta Mapper ifrån Tools sektionen. Då får du full kontroll.

Ett tips är också att se till att köpa Xponenten ifrån ett ställe där du enkelt kan få den lagad och liknande. Vissa delar av Xponent produktionen har varit rent usla. Men så långt som Midi-kontroller går är det den bästa jag använt.
 

Posted Fri 11 Dec 09 @ 7:17 am
rivald0Home userMember since 2011
add me please !!!
 

Posted Fri 14 Oct 11 @ 1:30 am


(Old topics and forums are automatically closed)