Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: peiramata me Timecode

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

aledjoPRO InfinityMember since 2005
istera apo kairo brika xrono na asxolitho me timecode cd.
auto pou exo na po san symperasma einai oti DEN aksizei na asxolithei kaneis gia kanena logo.
controler kai pali controler. hercules kai pali hercules!

peite mou ta yper pou exoun ta timecode?

ego de brika kanena!
to mono pou mporeis na kaneis einai play, stop kai beatmatch me to jog opou kai auto den einai toso apotelesmatiko!

diladi de mporeis na proxoriseis to tragoudi mprosta-piso opos me to keyboard i ena controler.
dithen exei tin epilogi na mporei na proxoraei to tragoudi alla praktika einai gia petama! alles fores pianei, alles oxi, alles paei opou nanai!

cue! de mporeis na exeis oute 1 cue! akoma kai me aplo cdplayer cdj100 toulaxiston orizeis ena cue kai to ksekinas apo kei.
me timecode de mporeis oute me tipota na doulepseis cue. anagkastika apo keyboard.

pitch! e auto einai entelos axristo. to kounas kai meta apo misi ora to pernei prefa oti allakse to pitch... ante geia!

afiste ti kathisterisi pou exei.... eite sto play eite sto stop

oi dokimes ginane me hercules mk2 kai hercules rmx.
i rmx douleue kalytera apo ti mk2.


kai sas roto. giati na xrisimopoihsoume timcode cd????
me ti hercules rmx douleuo xiliometra kalytera.

akoma kai me aplo keyboard pio polla pragmata mporeis na kaneis....


ego dikio i kano lathos?
 

Posted Thu 08 Oct 09 @ 2:37 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Den exw empeiria apo timecode cds, alla tha prepei edw nasou pw oti oi leitourgies tis cdiera paramenoun idies me to VirtualDJ. An dld doulepseis me CDJ100 katalavaineis oti exei periorismenes leitourgies, se antithesi me tis 400, 800, 1000 klp.

Twra oson afora to latency tha prepei episis na katalaveis oti vasikotato rolo paizei to ASIO latency tis kartas ixou. An sundeseis mia karta ixou me xamilo ASIO latency tote tha exeis kai amesi apokrisi. Esy xrisimopoiises tin karta ixou tis Hercules?
 

Posted Thu 08 Oct 09 @ 4:10 pm
Ayto pou eipe o djdad oti dynatotites exei i cdiera 8a exeis kai me timecodes. Einai to idio pragma akrivos. To mono p den exeis einai ta efe tis cdieras. Logika 8a dokimases me 100 h 200 gia na les oti dn kanei mpros pisw to komati (scratch mode) apo pioneer toulaxiston exoun ta 400 800 k 1000. Oso gia tin apokrisi einai akros ikanopoihtiki me maya44.
H apokrisi tou pitch einai ry8mizomenh k sta ttcd einai mia xara.
 

Posted Thu 08 Oct 09 @ 4:40 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
diladi an exei cue to cdplayer opos to cdj1000 mporo na eisago 3 cue sto komati kai otan patao kapoio apo ta cue tha metaferetai sto simeio tou cue?

mou fainetai adynato.

otan leo mpros piso enno |<< >>|
de ginetai toso sosta kai grigora opos me to keyboard i to controler.


kai nai, san karta ixou ebala ti mk2 kai tin rmx
 

Posted Thu 08 Oct 09 @ 4:45 pm
To timecode einai xronokodikas kai aplos to virtual diabazei tin exodo hxou tis cdieras. Twra aytos o hxos periexei plhrofories gia to simeio opou einai to komati ekeini tin stigmi gia to poso grigora i arga paei analoga me to pitch.
K to apotelesma einai na leitourgoun ektos ton allon kai ta ques afou sti cdiera otan exeis baleis que se ena simeio tou komatiou kai patiseis que tote i cdiera 8a diabasei to cd sto simeio opou evales to que ara kai to virtual 8a paixei to shmeio opou tou leei o xronokodikas.
Kapos etc einai kai me ta << >> douleyoun opos kai me kanonika cd kai den einai toso grigora oso to hercules gia na kaneis seartch to komati ayou ekei den blepeis tin kimatomorfh.
 

Posted Thu 08 Oct 09 @ 5:06 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
ok se mena de doulepse auto pou les me ta cue.
isos na etyxe se mena kati den ekana sosta.

ta cue omos de sonontai sto virtualdj opos me to keyboard i controler.

oso gia pitch, oso to peiraza, meta apo arketa deuteroplepta to eperne xampari to vdj.....
 

Posted Thu 08 Oct 09 @ 5:17 pm
Oxi ta que den sononte.
Twra gia to pitch ti na pw.. Apo tis ry8miseis tou timecode epe3es ka8olou me to pitch sesitivity? An oxi dokimase to.
 

Posted Thu 08 Oct 09 @ 5:25 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
min psaxneis na vreis tis leitourgies tou VirtualDJ me cdieres. Einai logiko oti to software exei perissoteres dynatotites apo tis cdieres. An thes na pas se full controll tou VirtualDJ prepei na paikseis me midi cdieres san tis 400ares. Osoi dialegoun ta timecoded CDs i TTs den anazitoun pliri elegxo, alla to feeling opws leme.
Aaaaaaxxxx NS7 ..pou tha paei tha se pisw sta xeria mou ..xxaxaxa
 

Posted Thu 08 Oct 09 @ 7:40 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
ntaksi de zito pliri elegxo tou vdj alla AKRIBOS idies leitourgies pou mporei na kanei to cdplayer....

tespa.

mia dokimi itan na mou fygei i aporia.

i epomeni agora mou tha einai ta cdj400 otan bro ta lefta.
 

Posted Thu 08 Oct 09 @ 8:09 pm
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
to timecode cd me asio karta (maya 44 poy xw egw) douleyei apsoga kai xwris KAMMIA ka8isterisi
to pitch taxisto kai akrivestato
to cue episis (an 8es kai alla cue kai to upostirizei to cd tote to xeis kai sto vdj)
loops episis, hotloops omoiws...
genika native pragmata enws cd xwris effe klp ta xeis mia xara..
apla gia na bazeis tracks klp xreiazesai pontiki h keyboard dld 2 suskeyes...
ektos an pareis cd to opoio exei midi kai paixeis kai apo kei(cdj400, dns1200,icdx klp)
pantws an den exeis controller einai kali fasi an kai oxi toso leitourgiki
 

Posted Fri 09 Oct 09 @ 5:25 am
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
de to settares kala h h karta hxou den einai ths prokopis...h to cd htan gia to peos
 

Posted Fri 09 Oct 09 @ 5:28 am
K egw pisteyw oti me controlers kaneis polu pio 3ekourasta tin douleia sou(gia ayto bghkan alloste) kai prosopika an den eixa kollima me tin emfanish k to mege8os toys(ektos ns7) me controler 8a epeza.
 

Posted Fri 09 Oct 09 @ 5:54 am


(Old topics and forums are automatically closed)