Quick Sign In:  

Forum: Balkan Forum

Topic: Ko pita - ne skita :D - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

cirozHome userMember since 2009
Pozdrav ,

Apsolutni sam laik - amater, ne radim zurke, party ni slicno .....
Kada bih znao Engleski jezik, mozda bih znao i sam sebi da odgovorim, ali posto ga neznam potrebna mi je vasa pomoc ..
Sigurno ce vam moje pitanje biti smesno, ali se rukovodim onom krilaticom "ko pita taj ne skita" :D

1- Pre par dana sam nabavio VirtualDJ verziju 5.0 i ne mogu da podesim automatski postepeni prelaz sa jedne na drugu pesmu. Naime kada zavrsava jednu pesmu, utisava je postrepeno i zavrsi 10-ak sekundi pre kraja, a narednu postrepeno pojacava i startuje je od 5-6 sekunde od pocetka. Ja bih hteo da promenim te parametre, pa me interesuje na koji nacin .

2.- Skinuo sam Srpski-language - kako da ga konfigurisem ?

Hvala na odgovoru
 

Posted Mon 06 Apr 09 @ 8:18 pm
imas gore u densom cutu pise ti config klikni na to zaim klkni na OPTITONS vidis sve ove kockice ce ti se pokazat pogledaj u kutu ZADNJU DESNU
pise ti AUTO CROS-LENGHT i imas kao SLIDER mali(ono sto ide ljevo desno) klikni na to i prbaj pomaknit i onda moras sam ustimavat na koliko tebi pase.
 

Posted Tue 07 Apr 09 @ 3:48 am
pozzz. interesuje me da sa cjenom VIRTUAL DJ dobiješ sve njegove efekte cijeli paket ili ih skidas
 

Posted Fri 15 May 09 @ 4:33 am
ima li ko da proda dobre gramofone ali za malo rapa:-).
 

Posted Fri 15 May 09 @ 4:35 am
DJ-ALFPRO InfinityModeratorMember since 2005
Pionir DNS wrote :
pozzz. interesuje me da sa cjenom VIRTUAL DJ dobiješ sve njegove efekte cijeli paket ili ih skidas


Kada kupis VDJ dobijas osnovni program a dodatke skidas sa ovog sajta besplatno. Takodje sve nove verzije su besplatne ;)

Pionir DNS wrote :
ima li ko da proda dobre gramofone ali za malo rapa:-).

Nije dozvoljeno oglasavanje korisnicima bez licence na ovom forumu.
 

Posted Fri 15 May 09 @ 2:24 pm