Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: djm-400 , cdj-200 kai virtual dj

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

paidia skeytomai na provw sthn agora tou mikth djm-400 ths pioneer gia xrhsh me virtual dj...(me maya 44usb)
kai metepeita sthn agora twn cdj-200 gia xrhsh me timecode cds...
exei kanenas emepiria apo ta en logw mhxanhmata??? a3izoun (gt 8a pane kai 1400e)???
 

Posted Fri 20 Feb 09 @ 1:27 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Pioneer, lemeeeeee....
 

Posted Fri 20 Feb 09 @ 4:22 pm
File djdad ta exeis doulepsei ayta t mhxanhmata??? gt egw exw empeiria mono apo to djm-400 kai ayto se syndesh me cdieres k oxi me vdj...
a3izei na dwsw kati parapanw gia na parw ta cdj-400 h px kai me ta cdj-100 kanw douleia (exw akousei poly kala logia alla dn paizoun mp3)...
akoma ti diafora exoun ta rockmount (px CMX-3000) apo dyo cdieres??? Volevoun kalytera???

elpizw na mn se kourasa...
 

Posted Sat 21 Feb 09 @ 12:07 pm
Kaneis re paidia pou na gnwrizei????
 

Posted Mon 23 Mar 09 @ 9:20 pm
kala einai ta cdj 200 an theleis na paikseis me timecode..alla an pareis ta 400 tha mporeis na paizeis me to vdj meso usb opote den thA xreiazesai timecode cds....gia emena kalytera na epairnes ta cdj 400 exoun k parapano leitourgies..xoris ayto na simainei oti ta cdj 200 den einai kala

ase pou me ta cdj 400 ama paikseis me usb opos sou leo den xreiazesai oute karta ixou...gia to analogo plato tou vdj vgainei o ixos apo to output ton cdj 400..to eixa dokimasei to kalokairi k itan apisteyto
 

Posted Mon 23 Mar 09 @ 9:27 pm


(Old topics and forums are automatically closed)