Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Downloaden

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Kan mij iemand vertellen hoe ik de effecten kan downloaden of waar....

BVD

Mazls...

Kevin
 

Posted Sun 19 Jun 05 @ 12:56 pm
hoi iedereen ik heb problemen met skins in zetten kan iemand mij daar mee helpen alvast bedankt
 

Posted Tue 09 Aug 05 @ 2:07 am
larryman
effecten etcetera kan je gewoon van de site downloaden ?


darkvader
je kan de .zip file gewoon in C:\Program Files\VirtualDJ\Skins zetten en dan kan je bij settings de lijst met skins bekijken en uitkiezen welke je gaat gebruiken
 

Posted Tue 09 Aug 05 @ 3:20 pm
eej mensen ik heb hercules dj console gekocht met cd erbij voor diverse dj software maar krijg ik daarbij een serial number bedoel ik niet hoor kan iemand mij helpen en trouwens hoe kom je aan dat nummer wat moet je daar dan speciaal voor kopen en kan iemand mij dan ook zeggen hoe duur dat is er waar ik dat kan kopen alvast bedankt
 

Posted Tue 09 Aug 05 @ 7:45 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
nou jongens..

larryman
effecten kan je niet downloaden zolang je vdj niet hebt gekocht.

dj dutch fresh
dat serialnr krijg je niet bij de cd.
hetgeen er op de cd staat is een aangepaste versie.een zogenaamde trail maar zonder de vervelende tijdsduur of andere begrenzingen.
wil je een serialnr dan moet je de software kopen.
 

Posted Mon 15 Aug 05 @ 4:20 am
mijn gratis dagen zijn vervallen. maar ik wil er graag nog. Maar als ik daar op klik lukt het mij niet die extra dagen te krijgen. kan iemand me even helpen?
 

Posted Thu 30 Sep 10 @ 11:53 am
Deze post is 5 jaar oud....... Je had beter een nieuwe aangemaakt.
De trialversie is 20 dagen geldig, volledig functioneel en dan is het op. Extra dagen? Die zijn er niet. Je kunt wel onbeperkt gebruik kopen. Daarvoor moet je op de "Buy"-knop klikken bovenaan het scherm.
 

Posted Thu 30 Sep 10 @ 12:41 pm


(Old topics and forums are automatically closed)