Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: einde grooveshark? - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo Martin,

Nog steeds niks bekend ?
Ga wat anders zoeken denk ik, duurt me veel te lang en ben bang dat er niks meer gaat komen ook..

gr
 

Posted Fri 05 Jun 15 @ 7:44 am
Zie de post boven die van jou (2 posts omhoog)
 

Posted Fri 05 Jun 15 @ 8:18 am
Er is een nieuwe beta versie beschikbaar voor Virtual Dj 8 waarin de nieuwe catalogus van Content Unlimited inmiddels werkt. Dat is echter nog maar een klein deel van wat de uiteindelijke catalogus moet worden en ik ben tot nu toe nog niet erg onder de indruk.. maar we wachten rustig nog een weekje af ;-)
 

Posted Sat 06 Jun 15 @ 10:19 am
Sinds vandaag is de verbeterde nieuwe catalogus van Content Unlimited online, en dat is een flinke verbetering. De MP3's zijn in 320 kbps kwaliteit, uitstekend getagd en veel verschillende edits van nummers beschikbaar.

De catalogus is echter nog wel relatief klein, maar ik verwacht dat die de komende weken nog flink wordt uitgebreid. Daarnaast lijkt Netsearch ook verbeterd te zijn, de laatste weken lijkt het een stuk makkelijker te zijn om een fatsoenlijke versie van een nummer te vinden.

Om de nieuwe catalogus te gebruiken heb je de laatste beta build van VDJ 8 nodig, als het goed is wordt er morgen een officiele nieuwe build voor zowel VDJ 7 als VDJ 8 uitgebracht.
 

Posted Sat 13 Jun 15 @ 7:43 am
 

Posted Sun 14 Jun 15 @ 6:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)