Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: V7 en V8 - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Martin FourS wrote :
Krijgt V8 dan toch nog een kans, Bob?


Ja Martin, het loopt allemaal veel soepeler en spaart een hoop aan tijd en irrirtaties.
Tenminste in automix.
Mijn zoon Bradley zal net zoals vorig jaar wel weer het grootste gedeelte van de avond draaien. Vorig jaar kwam ik tegen middernacht even kijken (en het geld ophalen - ha ha), maar tenzij er een wonder geschiedt, wordt het dit seizoen alleen de boekhouding. En muziek downloaden.
Daar had iknog een vraag over maar mss beter een nw topic openmaken? Het downgeloade nummer verdwijnt nl in de algemene "download" waar nog 10.000 andere dingen staan en het is een heidenskarwei ze daaruit te trekken. Ik heb daar ng wel tijd voor maar ik moet min vrouw inwerken wat dwonloaden betreft.

 

Posted Tue 03 Mar 15 @ 8:12 am
Eigenlijk wel... (nieuw topic)
Je gebruikt nu een centrale downloadmap, maar je kunt je browser ook instellen dat hij vraagt in welke downloadmap je bestanden moeten worden opgeslagen. Die map kun je dan ook nieuw aanmaken (bv een map per datum). In FireFox (gebruik ik dus) zit dat onder Opties, tabblad Algemeen.
 

Posted Tue 03 Mar 15 @ 4:56 pm
Fred,
heb ik V7 verwijderd van mijn thuis-PC, Moet ik toch gokken.....
Kijk eens onder Mijn Documenten / Virtual DJ. Daar staat een map "Mappers". Daar worden je aangepaste mappings in opgeslagen. Als je in die map de weergave van die map op Details zet, kun je ook zien op welke datum die bestanden zijn aangemaakt. Je weet waarschijnlijk zelf nog wel wanneer je de laatste kopietjes hebt gemaakt: dat zijn waarschijnlijk de mappings voor V8. Hernoem die bestanden zodanig dat het voor jou duidelijk is welke voor V8 zijn. Als ze allemaal een recente datum hebben, dan heb je al in V8 een V7-mapping verbouwd. Die zal je dan opnieuw moeten maken (of ze zijn nog te openen in V7 en aan te passen zodat ze weer werken zoals het hoort.)
 

Posted Tue 03 Mar 15 @ 5:04 pm
Hoi Martin,
Ga met dat mapping verhaal aan de slag, ben nog bezig met configureren van VDJ8 en mijn Hercules RMX knoppen, waar ik nog niet helemaal uit ben.

Ik heb 6 knobs ter beschikking 1 en 4 naast elkaar (inmiddels voor Loop-in en Loop-out) .... werkt goed op mijn RMX.
Vervolgens knobs 2 en 5 naast elkaar voor resp. effecten Phaser en Reverb onder resp. Effect Slot 1 en 2 ...werkt goed op mijn RMX.
Dan vervolgens knobs 3 en 6 voor resp. effecten WahWah en Flanger onder Effect Slot 3 en ???
Het toewijzen van dit slot 3 in dit geval heb ik alleen voor effect WahWah kunnen doen, maar als ik met eenzelfde procedure button6 wil relateren aan effect Flanger overschrijft
VDJ de toewijzing van het effect WahWah met die van Flanger .
Situatie nu is dat op knob/button 6 en 5 een en hetzelfde effect actief is ?
Ik zal waarschijnlijk wel iets fout doen, vandaar jouw expertise maar weer gevraagd....bedankt alvast...
gr
Fred
 

Posted Wed 04 Mar 15 @ 5:54 am


(Old topics and forums are automatically closed)