Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: VDJ uden hardware mixer

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

djkh93Home userMember since 2011
Hej

Jeg sidder og leger lidt med VDJ Home(Free) Edition, og vil gerne have output på samme måde som med en hardware mixer, så jeg hører det ene deck i højtalerne, og det andet deck i hovedtelefonerne, ligesom med en hardware-mixer, og så kan jeg vælge hvad jeg hører i hovedtelefonerne med CUE_MIX knappen, samtidig skal jeg også have mulighed for at bruge min tilkoblede mikrofon, da jeg, hvis jeg får det til at virke, køber en VDJ PRO licens og begynder at spille på nettet. Det med mikrofonen har jeg fået til at virke, men det med højtalere og hovedtelefoner samtidig driller stadig.
Hvis det kan være til nogen hjælp så kører jeg VDJ 7.0.5 og mit lydkort er et Realtek HD Audio ALC889, og der er 6 porte bag på computeren.
Har fundet et billede der viser hvordan bagsiden af min pc's bundkort ser ud: http://www.teknomarketim.com/content_files/prd_images/anakartlar/GA-PA65-UD3-B3.jpg
Derudover kører jeg Windows 7 Ultimate 64-bit
Håber I forstår hvad jeg har i tankerne.
 

Posted Thu 06 Oct 11 @ 1:03 pm
Med HOME har du ikke mulighed for at bruge MIC input - i hvert fald ikke ifølge specifikationerne.

Jeg bruger et USB headset og output via lydkort til højtalerne, og det fungerer fint men kun, hvis jeg har tilsluttet headsettet før jeg starter VDJ op.
 

Posted Sat 29 Oct 11 @ 3:52 pm
Som den overstående kommentar er..så er Virtual DJ Pro det som du skal bruge at lave det du gerne vil :-)
 

Posted Mon 30 Apr 12 @ 1:03 pm


(Old topics and forums are automatically closed)