Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Slechte bereikbaarheid forum

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

de laatste paar dagen moet ik soms lang wachten tot een pagina is ingeladen.
soms krijg ik na een tijdje een standaard internet explorer foutmelding.

heb het op alle 3 de computers thuis.

Wie heeft hier nog meer last van en welke provider gebruik je?

laat het ook even weten als je nergens last van hebt

bedankt
 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 10:12 am
Ha, ha!!
Toen ik dat 2 weken geleden meldde, lag het aan mij. Nu dus aan jou! ;)
Het is iets met de site. Ik zit weer te kloppen op een verse schone PC, en dat gaat beter. Maar als je wat langer ingelogd blijft of na een reactie, is de site idd zo traag als een slak op een teerton........
Tele2 by the way. Probleem met zowel IE8 als FireFox 4. Geen foutmeldingen, gelukkig.
 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 12:02 pm
s.waterreus wrote :
............ en welke provider gebruik je?

Ik gebruik Chrome met IE als back-up. Ik ben eigenlijk met Chrome begonnen omdat ik met zowel IE als Firefox soms probleempjes had.
Het laden van het VDJ forum duurt idd iets langer dan normaal, dwz niet zozeer de Dutch main page maar vooral als je een post wilt openen. Dan krijg je idd het gevoel van ik ga ff een kaartje leggen.
Ik zit nu op de Filipijnen en het lijkt bijna of ik er hier minder last van heb dan in Spanje hoewel theoretisch de verbinding hier langzamer is.
Maar ja, die providers doen sowieso waar ze zelf zin in hebben, dat geldt voor langzamer maar klaarblijk ook voor sneller.
 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 3:29 pm
he martin, aan wie had je het gemeld?
ik heb precies hetzelfde als jullie omschrijven, zpwel met chrome,FF als IE.
het ligt er maar net aan waar de verbinding vandaan komt natuurlijk en daarom kan het met langzaam internet toch sneller gaan als je dichter bij het vuur zit.
zal het wel gaan doorgeven, maar ik verwacht er weinig van.


tnx
 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 3:33 am
blijkt dat er in de vip sectie al een heel topic over te zijn en over de hele wereld hebben mensen er last van.

ligt dus niet aan jou martin :)
 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 5:37 am
Hoi, Bas,

niet specifiek aan iemand. Ik heb >HIER< (2e post, onderaan) wel even geroepen dat ik dit probleem had geconstateerd. Er kwam verder nauwelijks reactie op dus heb ik aangenomen dat het mijn probleem was. Maar: To ASSUME makes an ASS out of U and ME.
Blij dat het niet aan ons ligt.
 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 5:54 am
ok, daar heb ik overheen gelezen, en inderdaad, begon ook al te denken dat het aan mijn internet onderdelen zou kunnen liggen.
had ook al mijn router een paar keer gereset enzo, maargoed. we wachten rustig af, heel veel mensen op het vip forum hadden dit al aangegeven dus ga ervanuit dat er iets gaat gebeuren.
 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 6:01 am


(Old topics and forums are automatically closed)