Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: opzoek naar jingles - aankondigingen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hey muziekfanaten,
Zelf ben ik een amateur-dj en ben ik al enige tijd opzoek van jingles en aankondigingen.
Zal even verduidelijken wat ik juist bedoel. Bijvoorbeeld bij een radio zender worden weleens aankondigingen en/of jingles gebruikt zoals: "kent u deze nog" of "back to the 90's" ...
Het zouden muziekfiles, bestanden moeten zijn die ik en anderen zouden kunnen downloaden.

Mocht je mij hiermee kunnen helpen. Ik dank je al bij voorbaat.
groetjes, wim
 

Posted Tue 19 Oct 10 @ 3:47 pm
Hoi, Wim,

even een reactie bij mijn beste weten: Zoek de sites van de bekende radiostations eens af. Daar heb ik er een paar weggehaald (Rob Stendes, Rob van Someren) Verder heeft de lokale platenzaak vaak ook wel CD's met jingles staan. Er is al eens een verzoekje gedaan om jingles te maken, maar daar is opvallend weinig respons op gekomen.
Beetje creatief met google, kom je al een heel eind.

Succes met zoeken!
Martin.
 

Posted Tue 19 Oct 10 @ 4:27 pm
hey dankje martin. Ik denk idd dat ik die weg eens zou moeten inslaan om aan die jingles te geraken. Zelf hoopte ik dat iemand de zijne misschien hier zou willen aanbieden om zo mij en misschien andere verder te helpen.
 

Posted Wed 20 Oct 10 @ 1:30 pm
DJPie11PRO InfinityMember since 2008
Hoi Wim,

Ik heb er nog een paar staan,ik zal ze uploaden via rapidshare en je de link bezorgen.Hoop het deze week nog te doen.

Groetjes DJ Peter,
 

Posted Wed 20 Oct 10 @ 2:10 pm
als je die zou willen uploaden zou ik da echt geweldig vinden. kijk er alvast naaruit.
 

Posted Wed 20 Oct 10 @ 3:24 pm
 

Posted Sun 24 Oct 10 @ 3:27 pm
poingHome userMember since 2010
 

Posted Tue 26 Oct 10 @ 4:05 pm
al eens op bittorent sites gekeken? staan er heel veel
 

Posted Thu 28 Oct 10 @ 5:59 am
poingHome userMember since 2010
Als je een keer 1 van mijn jingles wilt horen moet je even een mail adres geven wim dan stuur ik er 1 naar je op.
 

Posted Thu 28 Oct 10 @ 11:46 am
wimprogo@hotmail.com -da is mijn mailadres.
 

Posted Thu 28 Oct 10 @ 1:24 pm


(Old topics and forums are automatically closed)