Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Microfoon skin

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

is er een skin waar ik me micro aan/uit kan zetten?
want mijn microfoon heeft geen aan of uit knop.
en hoe instaleer ik die skin dan?
of is er een andere oplossing?
alvast bedankt.
 

Posted Sun 17 Oct 10 @ 11:48 am
Bij mij gaat de microfoon via het mengpaneel - bij andere DJs via hun controller.
Via VDJ kan als je VDJ Pro hebt - daar ist in de sound setup een ingang voor micro. Miss heeft de gratis home dat ook?

Het makkelijkste lijkt me toch een microfoon te kopen met aan- en uitknop.

 

Posted Sun 17 Oct 10 @ 1:45 pm
lees even blz 11 en 12 van de audio configuratie gids, hier staat hoe je een toest kan koppelen aan het aan/uitschakelen van de mic of het volume kan regelen.
 

Posted Sun 17 Oct 10 @ 5:14 pm
en waar staat die gids?
 

Posted Mon 18 Oct 10 @ 7:38 am
 

Posted Mon 18 Oct 10 @ 7:55 am
i-chatHome userMember since 2010
als je het met 'sneltoetsen' kunt moet er dus ook een skin voor te maken zijn. zeker voor bijv de broadcaster versie die ik overweeg te gaan aanschaffen lijkt zo'n skin me een must-have.

ik zou graag een skin zien zonder scratchers maar MET mic-tooltjes en andere broadcasting grapjes.

het ontbreken hiervan is voor mij best wel een show-stopper.

 

Posted Tue 09 Nov 10 @ 3:35 pm
Dit is vaker uitgelegd: VDJ wordt met z'n eigen velletje geleverd. Daarnaast is er in de community een aantal gebruikers begonnen met het maken van nieuwe en aanpassen van de bestaande skins. Daarom is VDJ "skinnable". Was die mogelijkheid er niet, dan had iedereen met dezelfde skin moeten werken.
Wil je iets aangepast aan je eigen wensen, dan kun je twee dingen doen: Jezelf leren een skin te maken waarin alle door jou gewenste dingetjes zitten of op het General Discussion / Skins-forum een verzoek neerleggen met je wensen en hopen dat iemand hier heil in ziet. Geen garanties, dus.
Hier op het NL-hoef je dat niet te doen. Voor zover ik weet zijn er hier geen skinbouwers.
 

Posted Wed 10 Nov 10 @ 6:03 am
i-chatHome userMember since 2010
tnx voor je antwoord, maakt in ieder geval een en ander duidelijk,
ik heb in ieder geval een aantal dingen gezien van VDJ die het 't overwegen waard maken om vdj te gaan kopen.
zal in de tusentijd eens meer met deze versies gaan spelen om te kijken of het programma echt is wat ik aan die man met die slee wil gaan vragen.
 

Posted Wed 17 Nov 10 @ 10:15 am
HEB IEMAND HIER EEN SKIN OM MICROFOON INSTELLING AAN TE ZETTEN BIJ PRO STAAT DAT ER NIET
 

Posted Fri 19 Nov 10 @ 2:36 am
Ik heb wel een skin om je Capslock (definitief) uit te zetten.....
Even lezen, Bram. Antwoord staat in de post.
 

Posted Fri 19 Nov 10 @ 6:48 am
Vergat nog wat: Er zijn voor LE-users ook geen skins te downloaden.
 

Posted Fri 19 Nov 10 @ 7:50 am
Aankomende DJs zouden éérst VDJ-Pro moeten downloaden en daarmee leren te werken. Dat geld is nooit en te nimmer weg -- ze hebben alle mogelijkheden en voordelen van één van de beste dj-programma's. Geen gezeur van LE kan dit niet, Home kan dat niet, Basic is topless.
Pas daarná zouden ze een controller moeten kopen, volgens raad en daad en advies von dit forum.
Ik heb nl het gevoel dat ze die goedkope consoles sowieso het raam uit mieteren.
Geld weg.
Maar ja, hm............ hoe breng je dit aan hun verstand?

 

Posted Fri 19 Nov 10 @ 8:31 am
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Ik denk alleen dat ook andersom meespeelt. De eerste kennismaking met VDJ komt met de controller mee en dan blijkt hier op de site dat VDJ veel meer kan dan de versie die ze hebben gekregen. Ik kan me nog een reactie herinneren van iemand die vond dat hij een hoop geld had betaald "voor VDJ....." (vergat voor het gemak de controller maar even) en geen skins kon downloaden.
 

Posted Sat 20 Nov 10 @ 10:18 am


(Old topics and forums are automatically closed)