Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Muziek om mee te mixen - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Omdat je nummers maar 30 sec. lang zijn?
M.a.w: Geen idee. Graag wat meer info: Welke versie van VDJ, wat voor PC, bij welke nummers (type), wat voor meldingen krijg je, kun je VDJ nog bedienen daarna, enz.

Graag de volgende keer een nieuwe post aanmaken. Je vraag heeft niets met het originele topic te maken en bovendien al anderhalf jaar niet meer in gebruik...
 

Posted Tue 26 Mar 13 @ 10:00 am
hallo ik ben nog maar 12 en vind het erg leuk om te mixen (en kan ook al aardig wat) ik vind het leuk om liedjes in alvin and the chipmunks te veranderen maar ik krijg geen volledige nummers zou iemand mij hier me kunnen helpen? alvast bedankt
 

Posted Fri 05 Apr 13 @ 8:00 am
Ik ben bang dat ik niet echt begrijp wat je bedoelt.... Je krijgt geen volledige nummers?
 

Posted Fri 05 Apr 13 @ 11:34 am
nou het is natuurlijk beetje lastig om te zeggen

maar veel mensen vinden muziek uit de top 40 mooi als een remix
dus wat ik zou doen is effe ene paar van die downloaden
wat ik zelf doe is gewoon mixen met bekende artiesten zoals op dit momen one direction afro jack
eva simons beyonce rihanna om een mannelijk en vrouwelijk publiek te krijgen en houden ;)

grt africa
 

Posted Fri 26 Apr 13 @ 10:32 am
hallo ik ben joery

ik ben nog niet zolang begonnen me dj maar ik denk dak nog wa tips kan gebreuken kan je me er paar geven

alvast bedankt :)
 

Posted Wed 22 May 13 @ 5:39 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
 

Posted Thu 23 May 13 @ 4:26 am
Martin FourS wrote :
Ik ben bang dat ik niet echt begrijp wat je bedoelt.... Je krijgt geen volledige nummers?

Ik denk dat hij de Previews van top 40 sites download ..dat zijn normaal maar een 30 seconde van een nummer...
Dus wat hij moet doen is zn vader vragen of hij tracks mag KOPEN bij Itunes of andere Muziek winkel online..
OF naar de muziek winkel in de stad gaan CD's kopen en die omzetten naar MP3..

CB

EDIT zie dat dit een Draadje is van 3 jaar geleden .. LOL
 

Posted Fri 24 May 13 @ 1:02 pm
Hallo,

Weet u een nummer waar je we like to party van showtek mee kunt mixen
 

Posted Sun 16 Nov 14 @ 4:04 am
itzehoeHome userMember since 2014
Laat me even weten wat voor muziek je wilt mixen , Bij house/deephouse/techno/minimal kan ik je helpen als geen ander !
 

Posted Sat 22 Nov 14 @ 4:20 am


(Old topics and forums are automatically closed)