Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: skins in 1024 x 768 - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

mijn vdj beeld past niet in mijn screen mijn screen resolutie is 1024 x 768

alvast bedankt
 

Posted Sun 20 Jun 10 @ 4:05 am
Is je skin te groot? Te klein? Welke skin gebruik je?
De standaard skin van de LE-versie is 800 x 600 of 1024 x 768. Dat zou dus geen probleem moeten zijn.
 

Posted Sun 20 Jun 10 @ 4:17 am
hij is to groot
 

Posted Sun 20 Jun 10 @ 10:15 am
en ik heb trouwens de home versie
 

Posted Sun 20 Jun 10 @ 10:17 am
Nogmaals: Welke skin gebruik je nu?
 

Posted Sun 20 Jun 10 @ 12:13 pm
weet er iemand waar ik skins kan downloaden voor vitrual dj le





 

Posted Sun 27 Jun 10 @ 4:50 am
skins staan in download/plugins/skins op deze site, afhankelijk van je versie kan je wel of geen skins downloaden
 

Posted Mon 28 Jun 10 @ 2:34 am
Ik gebruik nu de skin "red VRM video". Deze is afgeleid van de oude PCDJ skin ( red 7.3 ook wel red vrm genoemd)
Alleen kan ik links het menu voor video niet weghalen, ik gebruik de video applicatie niet.
Weet iemand ook of deze skin te krijgen is zonder de video app. erbij of hoe ik deze weg kan halen??
Of nog beter, de oude pcdj 5.3 skin :)))))

Hier bij virtual dj zelf ben ik deze skin niet tegen gekomen. De red VRM video trouwens ook niet.
 

Posted Wed 14 Jul 10 @ 2:55 pm
Had je ze wel gevonden dan had je er niet veel mee kunnen doen: Als niet-gelicenseerde gebruiker kun je ze niet downloaden vanaf deze site. Mocht je iets leuks tegen komen, dan zul je eerst je licentienummer in moeten vullen bij My Profile bovenaan deze pagina.

Succes,
Martin.
 

Posted Wed 14 Jul 10 @ 5:30 pm
Hoi Martin,

Dat was mij als trial user ook al opgevallen ;) Maar aangezien het hier een skin betreft die niet van vdj zelf is dacht ik dat ik deze vraag gewoon hier kan stellen.

Ik zal even snel mijn situatie uitleggen. Ik heb tot voor kort altijd gedraaid met PCDJ red met de DAC controller. Hier was ik heel tevreden over maar de controller werkt niet meer. Ik heb op de open dag van de BAx-shop een Denon DN-HC4500 controller aangeschaft en daarbij zat de software van traktor LE. Dit vind ik helemaal niks dus nu ben ik op zoek naar andere DJ software die ook met deze controller bestuurt kan worden.
Uiteraard eerst PCDJ Dex geprobeerd ( kan je ook de echte oude red 5.3 skin krijgen) maar deze doet vrij lang over het inlezen van de mp3's en bij het inlezen hapert de speler. Dus dit was geen optie. Ook DJ decks en BPM geprobeerd maar ook die vallen tegen.
VDJ daarintegen draait op mijn notebook dus prima en ik ben ook erg gecharmeerd van de netsearch. Ik moet alleen nog verder uitzoeken hoe dit zit met een abbonement maar die vraag zoek ik hier op het forum elders wel op.

De standaard skins van VDJ die bij de trial zitten vind ik veel te druk en niet echt overzichtelijk. Er is ook een skin van de Denon DN-HC4500 maar die resolutie is te groot voor mijn notebook. Ik heb een max resolutie van 1024*768 op de notebook die ik gebruik om te draaien.
Eerst gezocht naar een skin van Denon met een lagere resolutie maar die heb ik niet gevonden maar ik kwam blij verrast wel de Red VRM skin tegen die dus wel geschikt is voor mijn draai notebook. Dus vandaar nogmaals mijn vraag, kan ik het videogedeelte van de skin weghalen of is er een "old red" skin te krijgen zonder video? of bestaat de denon DN-HC4500 skin in een lagere resolutie?
Ik wil geen nieuwe notebook aanschaffen omdat deze nog prima voldoet. ( 2,4 Ghz, 15 inch scherm) dus ik moet op zoek naar een geschikte skin met een resolutie van 1024x768. Als ik alles naar tevredenheid heb zal ik ook zeker vdj aanschaffen. Maar dat ben ik dus nu allemaal aan het uitpluizen.

Geoffrey Korstanje
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 2:38 am
je kan met het programma skin resizer elke skin aanpassen aan je gewenste resolutie, maar als trial gebruiker denk ik dat je het niet kan downloaden. je moet ook een donatie maken aan de maker om alles aan te kunnen passen, maar ik zal even voor je proberen hoe ver ik kom.
je kan ook met de skin creator tool zelf skins aanpassen, maar daar moet je wel handig in zijn, zo zou je het video gedeelte weg kunnen halen.
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 2:48 am
@s.waterreus

Bedankt voor deze oplossing, ik hoop dat het werkt voor de skin van de denon :)
Ik ben net je andere bijdrage(s) aan het lezen over de netsearch. Maar mijn vragen daarover stel ik wel in dat topic :)
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 2:54 am
ik hoefde het niet eens te proberen, er staat een 1024x768 skin van de denon 4500 op de site, hij is er in 2 varianten.




net search is nu een samenwerking met grooveshark, je moet nu extra betalen om ongelimiteerd te kunnen downloaden, maar het werkt nu wel een stuk beter. als je niet wilt betalen kan je 2 nummers per 24 uur binnenhalen, daarna alleen nog maar previews van 30 seconde
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 3:00 am
Deze skin ziet er erg goed uit, de 4500 controller is hier beter nagetekend dan de andere skin die mij wel bekend was :)
Maar voor ik een gat in de lucht spring, kan het mengpaneel ook uitgeschakeld worden? Ik heb alleen de controller nodig. Het mengpaneel neemt alleen maar ruimte weg van de playlist.
De optie van de resizer is ook nog steeds een hele goede natuurlijk.
Wat grooveshark betreft, ik had begrepen als je de nummers niet download maar alleen afspeelt dat het wel bij de licentie hoort?
Ik wil de netsearch alleen gebruiken om een nummer te zoeken wat ze aanvragen en zelf niet bij me heb, niet om echt mee te draaien
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 6:15 am
het plaatje zoals hierboven is de volledige skin, behalve het browser scherm zoals dat ook bij de standaard skin er uit ziet. het mengpaneel hoort er dus bij en kan er (zonder te herprogrammeren) niet afgehaald worden.

als je wilt kan ik nog wel een plaatje posten van het volledige scherm, maar dat is dan pas vanavond want ik ben nu niet thuis.


ik heb inderdaad bij grooveshark de term downloaden gebruikt, dat doe je ook eigenlijk wel, maar het wordt als cache opgeslagen en na gebruik weer verwijderd. je kan dit wel omzetten in een mp3, maar daar ga ik niet over verder want dat hoort niet. misschien is streamen een betere term.
als je verzoekjes beperkt blijven tot 2 per 24 uur heb je geen probleem :)
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 9:39 am
Ten eerste bedankt voor al je input, je hebt me echt een eind op weg geholpen.
Ik heb geen interesse om de mp3's te downloaden, alleen om af te spelen dus daar is netsearch geschikt voor, ben wel nieuwsgierig hoe dit zal gaan met een dongel, hier thuis heb ik 20 mbit maar op locatie natuurlijk niet.

Maar het gaat hier over skins dus weer terug naar het onderwerp, mijn trial loopt nog 15 dagen dus ik heb nog wel even geduld, vakantie komt er nog aan ook :). Als ik vdj definitief ga gebruiken denk ik dat ik de ontwerper van deze skin eens een mailtje moet sturen of hij deze ook kan uitbrengen zonder het mengpaneel of dat ik hem met skin creator zelf mag aanpassen dan denk ik dat mijn wens qua skins geheel opgelost is. Zo kan ik dus ook de red vrm aanpassen.

Nog een kleine vraag offtopic, ik gebruik de software alleen voor muziek dus dan zou ik aan de VDJ basic genoeg hebben maar omdat ik een controller heb moet ik toch VDJ pro hebben, heb ik dit helemaal juist?

 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 10:15 am
Beste S. Waterreus,

In de blog van Gustavo condo ( zie hier: http://www.virtualdj.com/homepage/gustavo_condo/blogs/4062/skin.html ) staat precies wat ik graag wil hebben!!
Kijk naar de 3e skin in deze blog, dat is dus de 4500 zonder mengpaneel en voor 1024*768 :)))))))
Alleen kom ik deze dus bij de download skins nergens tegen, ik denk dat ik Gustavo eens moeten vragen of deze skin te downloaden is.

Hij kan er wel wat van zeg :)
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 1:22 pm
ik heb hem gezien, ik denk dat het inderdaad dezelfde is als degene met mengpaneel.
ik neem aan dat je wel deze hebt gezien

maar die is niet zo mooi,

ik zou inderdaad even contact opnemen met gustavo, die heeft al die skins gemaakt.
je kan trouwens heel makkelijk met de skin resizer tool je resolutie aanpassen, dus je hoeft niet perse de juiste resolutie te downloaden.

om een skin te resizen moet je het zip bestand in de map mijn documenten/virtualdj/skins uitpakken , je krijgt dan een xml bestand .
dat bestand kan je openen in het resize programma, dan selecteer je de gewenste resolutie en klik je op uitvoeren.
er wordt dan een nieuw xml bestand gemaakt met dezelfdenaam enkel met de nieuwe resolutie erachter.
dit pak je met winzip of winrar weer in tot zip bestand en klaar.

ik hoop voor je dat gustavo reageert

succes
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 4:03 pm
Die had ik inderdaad ook al gezien zoals eerder bericht maar de resoltutie was niet goed voor mij. Toen wist ik nog niet van het resizer progje af natuurlijk. Ik heb Gustavo inmiddels een mailtje gestuurd en ik hoop dat hij reageert want zijn skin ziet er stukken beter uit en anders is dit een mooie 2e optie.

Nog even terugkomend op mijn laatste (off-topic) vraag, Klopt het als je een controller gebruikt dat je de vdj pro versie moet hebben ipv de basic?
 

Posted Fri 16 Jul 10 @ 2:53 am
 

Posted Fri 16 Jul 10 @ 3:18 am
95%