Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Videoclips gezocht

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik gebruik VDJ veelal in combinatie met muziekvideoclips en/of MP3's waar ik een visual bij zet, zodat er dus altijd geluid en beeld (veelal via een beamer) te zien is.
Mijn collectie muziekvideoclips is al vrij groot, maar ondanks het feit dat ik al mijn DVD's aan "het rippen" ben, mis ik een groot aantal clips die ik nergens kan vinden. Dit zijn met name videoclips uit het genre "disco uit de jaren 70 en 80". Te denken valt dus aan SOS Band, Midnight Star, Shallamar, Dan Hartman etc.

WAAR kan ik deze vinden ?
Bestaan hier (betaal) websites voor ?
Zijn er mede VDJ-ers die willen ruilen of handelen ?
Het moge duidelijk zijn dat ik wel op zoek ben naar "goede" kwaliteit en dus NIET naar YouTube clips. Daar kun je dus wel ALLES vinden, maar dit voldoet dus niet aan de kwaliteitseisen.

Ik heb al gehoord over "8th wonder", dus daar ga ik ook even kijken.
 

Posted Tue 10 Nov 09 @ 3:41 pm
Hoi, ik wil best met je ruilen. Ik heb bijna 2000 clips vanaf jaren 80 tot nu in dvd kwaliteit.
 

Posted Sat 31 Jul 10 @ 4:45 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Prima.
Ik heb nog meer "toezeggingen" gedaan, qua ruilen, in het verleden.
Ik heb er nu weer wat meer tijd voor.

Stuur me een Private Message.
 

Posted Sat 07 Aug 10 @ 4:34 pm
Da's nou net de kunst, je orginele clips gaan verzamelen en er spectaculair uit komen met je mix! Aangezien ik al enige tijd verzamel kan ik je iig melden dat 'Relight my fire' nog nergens als clip te krijgen is, ik zoek 'm al een tijd. (Wel een super-low slechte versie gevonden, maar dat kost echt tijd om hier weer iets van te maken. Beeld en sound echt heel slecht) De rest wordt ook niet echt graag uit handen gegeven zodat niet elke jan-boeren-wiedanook het nu ook in bezit heeft. Sommige mensen vinden het geweldig clips te hebben die jij niet kan vinden, zie ze dan maar eens te krijgen ja...
Iemand met een hoop vrije tijd, een retro discotheek beschikbaar weet, mensen cast die retro zijn, mogelijkheden een clip te maken heeft, en met uiterlijke looks van Dan Hartman kan een leuke uitdaging aan gaan iets te fabriceren trouwens!
 

Posted Sun 05 Sep 10 @ 10:15 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
ik heb ook heel wat clips maar relight my fire idd niet.

het is ook niet echt een hit geweest, behalve in nederland. in America is de plaat een flop geweest terwijl wij hier in nederland niet zonder kunnen op een doorsnee avond/bruiloft

maar ik ga wel even op zoek.

indien je nog verzoekjes hebt qua clips...of karaoke stuur een private message.

Gr
Rene
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 6:02 am


(Old topics and forums are automatically closed)