Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem by openen VDJ - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

ik heb een probleem by het openen van virtual dj
men scherm wordt heel groot en er komt iets vn "Warning:skin you are trying to use is bigger than your screen"
en dan doe ik het venster weg en dan blyft men bureablad zo groot (kmoet VDJ afsluiten om een normaal scherm te kryge)
+VDJ opent dan helemaal niet
weet iemand oplossing hiervoor?
 

Posted Tue 14 Apr 09 @ 12:09 pm
Venster niet afsluiten, maar gewoon op OK drukken. En als vdj bezig is met opstarten, laat hem gewoon doen en als je dan nog perse iets dringends moe doen, ne mailversture ofzo, doe da dan als ge kunt beginne mixe me vdj, dan gaat ge er gene last van emme. En als de opmerking u blijft ambetere, kijk dan eens naar de resolutie van je beeldscherm, en download dizelfde (of een andere als het moet) skin in de resolutie van je beeldscherm, of lager en dan gaat hij ook geen problemen meer geve.

GreeTzZ
 

Posted Tue 14 Apr 09 @ 12:22 pm
nuja maar hy laadt zelfs gwn niét
vanonder in de takenbalk is dan ddat balkje waar je op kan klikken(om te activeren/deactiveren en het waar het icoontje te zien is) maar het blyft maar laden en als ik het sluit verandert de resolutie vn men scherm terug naar normaal
kweet het zelf ook allemaal niet meer hoor
hebt het al n stuk of 2 á 3 keer opnieuw geinstalleerd en werkt ng steeds niet
 

Posted Wed 15 Apr 09 @ 11:53 am
roverkeHome userMember since 2009
Ik heb hier hetzelfde probleem,
Onderaan zie je het icoontje,de lampjes op de controller reageren als je op de loop toetsen drukt maar ik blijf op de heuvels van microsoft kijken.
Ik kan dus niks laden.
Best mogelijk dat hij de muziek zou willen afspelen maar zonder bedieningsscherm is dat echt niet te doen:(
Kan het zijn dat de grafische driver moet bijgestuurd worden?
 

Posted Wed 15 Apr 09 @ 1:56 pm
exact dat heb ik probleem heb ik dus ook
kvind het wel ambetant wnt zo kan je egt níx doen hé
voordat ik upgrade naar VDJ5.2.1 had ik dit probleem niet maar kon ik wel niet recorde
 

Posted Wed 15 Apr 09 @ 3:34 pm
Probeer eens met de nieuwste drivers te isntalelre en nieuwste versie van vdj. En als het dan ook niet lukt, probeer dan eens fotos, screenshots of filmpje te maken waarop duidelijk te zien is wat het probleem precies is.

GreeTzZ
 

Posted Wed 15 Apr 09 @ 3:45 pm
kheb de recenste versie vn VDJ en drivers al dus...
maar kan het de grafische driver idd zyn?
(+heb screenshots , waar/hoe post ik ze?)
 

Posted Thu 16 Apr 09 @ 9:56 am
kzal probere sture naar email
mss ligt het aan het feit dat ik de PRO trial heb gestart?
 

Posted Fri 17 Apr 09 @ 10:43 am
Op zich denk ik niet dat het light aan het feit dat je de PRO trial gebruikt, zou toch alleszins niet mogen, want het is een demo voor iets. En als je eens probeert de DJ Console versie op te starten (de versie die bijgeleverd was bij je rmx), sluit hij dan ook af?
Op ee afbeelding zie ik de foutmelding staan, ik heb dat ook al eens gehad en dan druk ik gewoon op OK en hij start verder op zonder problemen en tis partytime.

GreeTzZ
 

Posted Fri 17 Apr 09 @ 11:47 am
by my vraagt hy wel nog naar de interface style enzo en hy zegt "skin is bigger than ur screen" als ik dan op "ok" druk zie je vanonder alleen nog het icoontje en das al ,hy laadt niet
 

Posted Sat 18 Apr 09 @ 2:32 am
Probeer eens een andere inteface in te stellen. En als het dan nog niet lukt, dan zou ik echt niet weten waar het probleem ligt.
 

Posted Sat 18 Apr 09 @ 3:21 am
Probeer eens om al je "custom" skins te verwijderen. (Documents/Virtual DJ/Skins) In die map verwijder je alle skins behalve de "VirtualDJ5". Start VDJ dan nogeens opnieuw op? Normaal gezien krijg je dan de standaardskin terug.
 

Posted Sat 18 Apr 09 @ 5:23 am
 

Posted Sun 19 Apr 09 @ 2:06 pm
Das het minste van u problemen, geeft hij nog die error waardoor vdj weer afsluit?
 

Posted Sun 19 Apr 09 @ 3:35 pm
de "warning skin u r trying to use is bigger..." wel nog

 

Posted Mon 20 Apr 09 @ 11:39 am
Maar dus hij sluit niet meer automatisch af? Dan is het grootste probleem opgelost denk ik. Geef eens de resolutie door van je scherm als je gewoon bezig bent onder windows (of mac) en de resolutie die je skin heeft in vdj.
 

Posted Mon 20 Apr 09 @ 1:18 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Ik krijg die melding ook als ik een skin gebruik met resolutie 800x600 of 1024x768. Als ik een skin gebruik van 1280x800 gaat alles goed, maar kan ik niet maximizen maar dit is geen probleem.
Mijn schermresolutie staat op 1440x900.

De melding is dus verkeerd want de resolutie is niet te groot maar wel verkeerde ratio. Voor de rest start VDJ dan op in maximized mode en kan ik het niet in een window krijgen.
 

Posted Tue 21 Apr 09 @ 3:36 am
schermresolutie is 1024x768
de interface die ik nrml gebruik heeft resolutie van 1024x3722(?!)
+hy sloot nooit automatisch af ,hy laadde & opende gwn niet
 

Posted Tue 21 Apr 09 @ 10:52 am
Ik krijg die melding ook als ik een skin gebruik met resolutie 800x600 of 1024x768. Als ik een skin gebruik van 1280x800 gaat alles goed, maar kan ik niet maximizen maar dit is geen probleem.
Mijn schermresolutie staat op 1440x900.

De melding is dus verkeerd want de resolutie is niet te groot maar wel verkeerde ratio. Voor de rest start VDJ dan op in maximized mode en kan ik het niet in een window krijgen.
//
je kan het dan toch verslepen?
 

Posted Tue 21 Apr 09 @ 11:08 am
Die resolutie die jij opgeeft is nogal lichtjes onmogelijk, want alsk mij niet vergis heb je dan een gigantisch scherm nodig (genre tv of zelfs groter) om die resolutie te kunnen weergeven. Best eens eenticetje naar de support sturen denk ik.
 

Posted Tue 21 Apr 09 @ 12:47 pm
91%