Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Waar kan ik dit vinden?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik zoek verschillende soorten effecten die je bij liedjes kan stoppen om vb een remix te maken van iets...
Weet iemand waar ik die kan vinden?
Kunnen ook stemmen zijn

Een 2de ding die ik niet vind zijn beat loops en dergelijke...

Ik ben een nieuweling dus ik zoek eigenlijk alles wat bij een origineel liedje kan om het nog mooier te laten klinken...
 

Posted Sun 16 Jul 06 @ 11:34 pm
Sidewinder_be,
wat wil je precies, wil je thuis een remix maken van een nummer, of wil je tijdens het live draaien dingen toevoegen?
VDJ is een DJ pakket, als je echt wil remixen zijn er ander pakketten, zoals cubasen of audition.

- VDJ heeft vele effecten, zoals echo, beatgrid, flanger etc. Er zitten een paar bijgeleverd bij de demo, de rest van de effecten zijn voor full version users. Wil je deze effecten dus hebben dien je de volledige versie aan te schaffen

- Stemmen, worden ook wel samples od acapellas genoemd. VDJ heeft ook een sample speler, samples kan je ook hier van de site downloaden (sommige zijn alleen voor full version users). Acapellas kan je vinden op cd singles of in online muziek winkels

- Beat loops, kun je zelf eenvoudig maken met VDJ. Of je creeert een 8 of 16 beats loop uit een bestaand nummer. Je kunt ook een loop opnemen met de sampler en deze als loop afspelen in een van de sample banken
Ewout
 

Posted Mon 17 Jul 06 @ 9:13 am
Ja op deze site staan er goeie maar die kan je niet downloaden... aangezien ik het packet niet heb, zijn er geen vergelijkbare site waar je het zelfde kan vinden...
 

Posted Mon 17 Jul 06 @ 1:48 pm
maus75PRO InfinityMember since 2003
Koop gewoon de software en je krijgt toegang tot alle extra's. Ook krijg je betere ondersteuning op je software als je VDJ koopt. Lamers en Hackers (mensen met gekraakte versie's of vragen naar cracks) worden geblokkeerd !!

Voor de rest is Virtual DJ gewoon vet genoeg om te kopen !!!

 

Posted Mon 17 Jul 06 @ 5:04 pm
Dit kan toch niet de enige plaats zijn waar je deze dingen kan downloaden?
 

Posted Mon 17 Jul 06 @ 7:11 pm
Als je het legaal wilt houden dan is hier op de site een van de opties, zoals eerder gezegt kan je deze ook aanschaffen in online muziekwinkels. Daarnaast kun je samples en loops ook zelf maken.
Ewout
 

Posted Mon 17 Jul 06 @ 9:54 pm
Zijn die nergens gratis te verkrijgen ik ben maar een hobbyist niemand die er geld wil uit slaan...
 

Posted Mon 17 Jul 06 @ 11:06 pm
Dan zal je zelf moeten zoeken het aanbieden van illegale content of links hier naar toe is verboden hier op de site. Deze links zullen ook verwijderd worden.
Ewout
 

Posted Tue 18 Jul 06 @ 6:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)