Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Serial number - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

bigb1Home userMember since 2008
\ik heb alleen een mail gehad van pdf virtualdj 5 user guide en daar staat het niet in
 

Posted Fri 23 Jan 09 @ 2:15 pm
Heb je Vdj aangeschaft via de website? Dan even een mail naar de support/ help crew van Vdj, hierboven in de balk staat een button om je vraag te stellen. Ik neem aan dat je serial gewoon in een bijbehorend bestand of in je mail staat.
 

Posted Fri 23 Jan 09 @ 3:26 pm
yourtPRO InfinityMember since 2003
Hiervoor reeds aangehaald: je koopt de console en krijgt de software (limited). Maar het voordeel is wel dat ej voor de full versie dan een upgrade betaalt, en niet de volle pot. Da's dan toch meegenomen. Als je hardware koopt die niet met de Virtual-dj limited komt, dan kost het extra veel geld... ;-)

Of is dat veranderd ondertussen?
 

Posted Tue 31 Mar 09 @ 5:56 am
neen idd, dat is een voordeel. Maar als je bekijkt. Virtual Vinyl kost tegenwoordig 250 - 300 euro. In dat pakket zit CUE (= virtualdj), een geluidskaart met 4in en 4out, Timecode platen. Dit is echt een zéér voordelig pakket moet ik zeggen.

 

Posted Tue 31 Mar 09 @ 6:32 am
ik heb geen serie numer staan op mijn hoesje van de software cd-rom heb al contact genomen hier met de e-suport maar ze willen de serie nummer niet geven wat moet ik doen?
 

Posted Sun 05 Apr 09 @ 11:36 am
heb dus zo'n hercules en net upgeload naar pro, serienummer gekregen, alleen nu doet ie dus niet: 'protection error %t1, contact etc.'

Beetje pissig over, wie heeft er een oplossing? want in de USA slapen ze natuurlijk nog. mail: edward@bestofbreed.nu
 

Posted Wed 08 Apr 09 @ 7:11 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
 

Posted Wed 08 Apr 09 @ 9:10 am
juulkeHome userMember since 2009
Hallo. Ik heb de icue computer djsystem gekregen, met de software van Numark. Op het cd hoesje staat een serie nummer. ECHTER dit serie nummer werk niet. Wat kan ik doen?
Groetjes Jules
 

Posted Mon 16 Nov 09 @ 11:43 am
ik begin het idee te krijgen dat hier mensen vragen stellen over serie nummers die helemaal geen vdj gekocht hebben, maar serie nummers los proberen te peuteren.

Hoe dan ook, kort op een rijtje

heb je een hercules console gekocht, dan staat het serie nummer op de bijgeleverde cd hoes (papiertje) je krijgt dan een limited edition versie die alleen werkt op de console die je hebt aangeschaft.
via deze site kan je dit serie nummer gebruiken om tegen gereduceerd tarief een full versie te kopen.
in mijn geval moest ik 109 euro bijbetalen in ruil voor het serienummer van mijn hercules rmx.
zit er geen serie nummer bij neem dan contact op met hercules en niet met vdj.

Als je vdj via de site hebt gekocht krijg je een serie nummer via je e-mail adres. voor een upgrade geldt dit ook.

bij protection errors heb je een illegaal serie nummer gebruikt ,dus pech...........
heb je je bedacht en heb je vdj toch gekocht nadat je illegale serie nummers hebt gebruikt kan je protection errors blijven krijgen.
windows herinstalleren zorgt dat dit opgelost wordt.


hoop dat het zo een beetje duidelijk is
 

Posted Mon 16 Nov 09 @ 3:42 pm
Ik begin het idee te krijgen dat als mensen op google serie nummer virtualdj indrukken ze hier dan terecht komen. Dus gaat deze dicht :)
 

Posted Wed 18 Nov 09 @ 6:44 pm


(Old topics and forums are automatically closed)