Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: XP - 10 - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

BEEFieHome userMember since 2004
 

Posted Thu 17 Jun 04 @ 2:55 pm
Tjah,
Nog eventjes wachten en je kan de XP-10 in juli aankopen via VDJ.
 

Posted Thu 17 Jun 04 @ 6:04 pm
De VDJ versie is een aangepaste versie, dan die eks.fi aanbied. Ik zou dus nog maar even wachten. Anders zou het zo maar kunnen zijn dat de symbolen of teksten op de knoppen niet overeen komen.
 

Posted Thu 17 Jun 04 @ 6:24 pm
dat niet alleen.... de XP-10 is bij andre ook nog een 330 EUR.
Volgens de VDJ site gaat de XP-10 eruit voor 299 EUR.

Ben ik niet gewend van hem, normaal issie goedkoop met zijn H/W.

Ik weet niet of bij de XP-10 VDJfull wordt meegeleverd...geloof het wel. Dan zou je dus een hoop besparen als je ze via hier koopt.

Nu is het wel de vraag of een extra XP-10 dan ook meteen goedkoper is.....
 

Posted Tue 29 Jun 04 @ 3:02 pm
Volgens mij wordt de XP-10 niet geleverd met een licentie voor VDJ.
Je zal dus zelf over de volledige versie moeten beschikken.

GnoedeL
 

Posted Tue 29 Jun 04 @ 3:21 pm
mmm das wel minder gnoedel.... het zou sieren
als atomix een bundel zou maken met de XP-10 en een tweede controller (los of als bundel) te verkrijgen tegen een superprijs.

bottom line blijft dat 299 beter is dan de 330 die new-line vraagt. 2x 299 kom ik op 598 + vdj full 99 is 697.
Daarmee ligt het in een zeer interessant gebied tegen d-vinyl.
 

Posted Thu 01 Jul 04 @ 11:36 am
Weet je wat ik heel erg jammer vind?

Vorig jaar toen men namens VDJ op deze site begon te adverteren dat de XP-10 controlers aangekondigd werden, werd er verteld dat ze halverwege january 2004 beschikbaar zouden komen tegen een introductieprijs van 250 euro! het is jammer dat ik er toen geen screenshot van gemaakt heb. ze hebben nu de prijs verhoogt naar 299.

boven op het feit dat ze een verschrikkelijk lange verkoop-delay hebben (6 maanden ++), zijn ze ook nog eens terug gekrabbelt van 250 naar 299 euro. Je hebt er zowiezo 2 van nodig, wat dus inhoudt dat je gewoon 100 euro méér moet gaan betalen.

iets zegt mij dat ze verkeerd bezig zijn bij het sales-team :-(
 

Posted Thu 01 Jul 04 @ 11:43 am
ik heb zojuist nog op deze link gekeken: http://www.virtualdj.com/features/hardware.html

daat staat notabene op de hardware-pagina dat de XP-10 in july 2004 tekoop zal zijn, als je dan op 'meer info' klikt voor meer details, staat er nog stééds dat hij halverwege JANUARIE 2004 te koop zal zijn.

dat zijn al 2 beloftes die ze niet nakomen. erg slordig.
 

Posted Thu 01 Jul 04 @ 12:10 pm
Dat 'januari' foutje is inderdaad slordig. Maar bekijk het langs de positieve kant! Een van deze dagen worden ze verkocht!
 

Posted Thu 01 Jul 04 @ 8:34 pm
2 keer een xp-10 is dus duurder dan een d-vinyl controller. Ik heb de soundgrapgh controller in Duitsland gekocht, deze was €500.
ik kreeg vandaag een mailtje met de mededeling dat hij is verstuurd.....
 

Posted Thu 01 Jul 04 @ 9:17 pm
Tis wreed da ze ons zo lang doen wachten ... kzou m goe kunnen gebruiken op de fuiven die ik moet draaien ... 16juli total burnout @ ksv geraardsbergen ... meer dan 500 man verwacht ... maar tzal voorlopig zonder controllers zijn vrees k ...
 

Posted Fri 02 Jul 04 @ 3:44 pm
Vreselijk lang laat men ons wachten op die dingen. Op de Cityparade draaide ik op de Zillion truck met m'n laptop en de VDJ. Werkte feilloos... toch wil ik die XP 10's ook eens proberen.
 

Posted Fri 09 Jul 04 @ 9:11 am
Mooi! Leuke promotie voor VDJ djelof!!!! Ik wou dat ik ook zo'n opdracht kreeg. :o)
 

Posted Sun 11 Jul 04 @ 7:28 pm
komt tijd komt raad gnoedel.... maaruh waar blijft jouw XP-10 die je gewonnen had..... is dit ook een eindeloze lijdensweg ?
 

Posted Fri 23 Jul 04 @ 2:39 pm
VDJ heeft enkele dagen geleden mijn adres gevraagd om een verrassing op te sturen. Maar mijn lijdensweg is pas gedaan als ik hem ontvang, volledig heb uitgetest en goedgekeurd! :o)
 

Posted Fri 23 Jul 04 @ 3:17 pm
Gnoedel, laat ons uitgebreid weten hoe deze dingen werken. Ik twijfel nog even om ze nu al aan te schaffen. Met al die perikelen over de release van v2.0 - v2.01.
 

Posted Mon 26 Jul 04 @ 7:11 am
Mijn XP-10 is gearriveerd!
Jawel, het lange wachten is beloond!

Eerste indruk:
He? Zo klein? Maar toen ik het inplugde ging het precies vanzelf! Leuk ding!
Het is gemaakt van plastiek (wat dacht je) maar bevat toch een redelijke stevigheid. Vooral de XP-10 knoppen moet je met enige kracht indrukken, zeker als ik het vergelijk met mijn BenQ toetsenbord.
Verder is er een ruime mogelijkheid aanwezig om uw XP-10 te mappen naar wens ... Default, shift1, shift2, shift1+2! Wel opletten dat je handpalm, bij het intoetsen van shift combinaties, het gevoelige 'scratch' plaatje niet aanraakt.
Het scratchen verloopt vlot, net als je zou verwachten van een vinyl plaat.
Het is wel aan te raden om er 2 te kopen. Met eentje moet je voortdurend wisselen van deck door op de "switch" knop te drukken. Dit maakt het zogoed als onmogelijk om tegelijkertijd een bepaalde mix functie uit te oefenen. (bv. loop deck 1 & loop deck 2 tegelijkertijd uitzetten is onmogelijk, denk ik toch)
Voor een intensieve test zal het waarschijnlijk nog eventjes duren bij mij maar ik ga ermee beginnen zodra ik tijd ervoor heb.
 

Posted Tue 03 Aug 04 @ 8:32 am
Mooi dat je hem eindelijk hebt. Ik wacht de uitgebreide test met spanning af.
Ewout
 

Posted Tue 03 Aug 04 @ 8:17 pm
Fijn voor je gnoedel dat je de xp10 binnen hebt.
Ik had al vermeld dat de prijs hier ex btw is, voor 2 controlers kom ik uit op 730 EUR !! Andre van new-line wil er 680 EUR voor hebben. Dat scheelt toch dikke 50 euro. Mwja...

Uiteraard horen wij graag van je of de XP-10 aan je verwachtingen voldoet en of het een waardige vervanger voor vinyl is.
 

Posted Mon 09 Aug 04 @ 3:00 pm
 

Posted Wed 18 Aug 04 @ 1:12 pm
69%