Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Geen geluid

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Wanneer ik een liedje inlaad en laat spelen zie ik wel dat de DJ Console wordt herkend en dat de auto beat reageert maar ik heb geen geluid. Zou er mij iemand kunnen zeggen wat ik eventueel kan doen?
 

Posted Sat 25 Sep 04 @ 8:48 am
maus75PRO InfinityMember since 2003
Allereerst zou ik me registreren als dj console gebruiker (krijg je namelijk eerder hulp!!)

Als je rechts onderin het groene alien hoofdje aanklikt kom je in een ander scherm terecht waar je instellingen kunt veranderen !!


 

Posted Sat 25 Sep 04 @ 11:06 am
Heb me geregistreerd maar ik kan geen license krijgen omdat er geen serial bij mijn Virtual DJ zit maar mijn DJ Console is wel gedetecteerd. Onderaan heb ik de aanpassing gedaan en staat op Advanced. Nu gaat alles de reactie kan je zien van de AUTO-BEAT maar het geluid blijft zoek.
 

Posted Sun 26 Sep 04 @ 9:19 am
maus75PRO InfinityMember since 2003
Hoe heb je de boel aangesloten ?

Waarschijnlijk heb je ergens iets niet goed staan !

Sluit je console aan, ga naar configuratiescherm. Kies hier voor "Geluiden en audioapparaten" (kan ook engels zijn)
klik op tab "Audio", zie je nu ergens dj console staan ?

Onder "afspelen van geluid" moet eigenlijk staan "DJ Console"
Het kan zijn dat je ook onderin het scherm(eigenschappen voor geluiden en audioapparaten) het vakje "alleen standaardapparaten gebruiken" moet uitvinken.

Hopelijk krijg je m aan de gang, kun je je uitleven !!
 

Posted Sun 26 Sep 04 @ 10:03 am
Heb eerst de drivers geinstalleerd, dan ingeplugged en alles gevolgd zoals aangegeven. Dan Virtual DJ en New DJ geinstalleerd en ik heb wel geluid wanneer ik songs afspeel in New DJ maar niet als ik gewoon in Windows MP of Virtual DJ songs wil afspelen. De standaardapparaten gebruiken staat aangevinkt en overal is de DJ Console geselecteerd.
 

Posted Sun 26 Sep 04 @ 10:10 am
maus75PRO InfinityMember since 2003
Heb je toevallig ooit een gekraakte versie gehad ?

Zo ja, dan zou t daar aan kunnen liggen.
Zo nee, ja dan weet ik t zo ook niet. Ik heb hier weinig tot geen problemen gehad met virtual dj.

Als je nou de eens tulpstekkers aansluit op uitgang 1/2 op de console en de andere kant naar de line-in voert van je geluidskaart in je pc, dan kun je je eigen geluidskaart gebruiken ! O ja dan moet je wel de optie (alleen standaardapparaten) UITvinken.

Als je er nu niet aan uitkomt probeer dan eens support te mailen met je probleem.
 

Posted Sun 26 Sep 04 @ 10:33 am
Ik heb gezien dat de audiohardware in New DJ ingesteld staat op RealTec AC97. In de handleiding van Virtual DJ heb ik gezien dat je een geluidskaart kan selecteren bij Advanced Options maar ik vind die nergens. Ik denk dat daar het probleem zit.
 

Posted Sun 26 Sep 04 @ 10:48 am
ivarPRO InfinityMember since 2004
hallo

zoals maus 75 al heeft verteld:

Als je rechts onderin het groene alien hoofdje aanklikt kom je in een ander scherm terecht waar je instellingen kunt veranderen !!

("In de handleiding van Virtual DJ heb ik gezien dat je een geluidskaart kan selecteren bij Advanced Options maar ik vind die nergens. Ik denk dat daar het probleem zit.")

als je op "set" drukt(in je VDJ skin), in dat menu zie je "soundcard "staan
druk daarop, en daar kun je alles instellen zoals jij het wilt

succes
 

Posted Sun 26 Sep 04 @ 11:05 am
djjbPRO InfinityMember since 2004
lees ik er nu overheen of heeft niemand het gezegt.
als de autobeat op de console knippert en je heb een versterker aangesloten aan de front out. moet het werken.
simpel toch ?...
 

Posted Mon 27 Sep 04 @ 4:31 am


(Old topics and forums are automatically closed)