Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Lettergrootte skin onduidelijk

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste mensen,

Ik kan in de defailt skin (die met de 2 sl1200 draaitafels) de letters van de bestanden en playlist nauwelijks lezen. De scherminstelling staat op 800x600. In de andere skins wordt een andere lettertype gebruikt die wel goed leesbaar is.

Zijn er componenten te downloaden waarbij het lettertype in de skin kan worden gewijzigd? Of moet ik hier een compleet nieuwe skin downloaden?

Graag een suggestie!
Bedankt!
Carlo




 

Posted Thu 02 Sep 04 @ 7:03 pm
Carlo,
de skins zijn allemaal gemaakt voor een (1) resolutie. De default skin is gemaakt voor 1024*786. Als je de skin op een andere resolutie draait worden de letters inderdaad minder goed te lezen. In de skin dowload sectie is ook een default skin te dowloaden voor 800*600. Probeer deze eens.
Als het dan nog niet goed is kun je in de skin.xml de font size aanpassen
Succes Ewout
 

Posted Thu 02 Sep 04 @ 9:14 pm
Hoi Superstom,

Ontzettend bedankt!! Uiteindelijk hebben we het skin.xml bestand aangepast en dat bracht wonderen! Ik vind het lettertype evengoed te klein, zelfs op mijn gewone pc met 1024 reslolutie, maar dat terzijde. Overigens zijn de lettertypen van de andere Skins van zichzelf wel goed te lezen. Vreemd toch. Wellicht kan Virtual dj hier iets mee.

Superstom, You make my day! Want volgende week ga ik mijn eerste avond draaien met Virtual DJ in combinatie met echte SL1200 draaitafels.

Fijne dag nog!
Carlo
 

Posted Thu 02 Sep 04 @ 11:07 pm
Als je dan toch met 'echte' SL1200 draaitafels gaat draaien, wil je dan ook ineens de 'echte' VDJ versie aankopen?

Je bent blijkbaar tevreden over dit programma, aangezien je steeds blijft posten op dit forum. Maar we kunnen niet toelaten dat je hulp krijgt via het forum als je niet beschikt over een correcte versie.
Laat dit een waarschuwing zijn!
 

Posted Fri 03 Sep 04 @ 1:36 am
sorry,

had ff niet gezien dat hij een gekraakte versie heeft. Anders had ik alleen een vervelende reply gegeven. Hier alsnog:

Ben je tevreden over VDJ, wees dan ook zo sportief om die €99 te betalen. Ik neem niet aan dat je met gestolen sl1200 gaat draaien, waarom dan wel met een gestolen VDJ?

Verder geen respect en geen ondersteuning totdat je de software aangeschaft hebt
Ewout
 

Posted Fri 03 Sep 04 @ 4:53 pm


(Old topics and forums are automatically closed)