Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: kan MP3-s niet vinden op C-schijf
goedemiddag,
Ik heb een probleem dat opeens is ontstaan. Als ik een nummer wil opzoeken kan hij hem niet vinden op mijn c-schijf terwijl hij er wel opstaat. Als ik hem via een afspeellijst selecteer pakt hij hem gewoon. Ook via de externe backup schijf kan ik wel nummers opzoeken. Alleen via de C-schiojf niet. Het lijkt of de C-schijf opeens niet meer toegewezen is aan de zoekfunctie van Virtual DJ. Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor?

groeten, Niels
 

Posted Thu 14 Mar 24 @ 2:17 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik heb gelijkaardige problemen. Versie v2023 b7921 Sinds deze update lukt het mij niet meer om gedownloade tracks 1 op1 in de database te zetten. Ik moet steeds alle info manueel vanuit het bestand copy-pasten. Nu staat alles op elkaar . Ik stuur een printscreen. De laatste maanden had ik me ook beziggehouden met et toevoegen van informatie op videobestanden. Een geripte muziek DVD moet je volledig manueel ingeven. Daar staat dan geen extra info op zoals het volgnummer op de opnamen. Ook het toekennen van kleuren is verdwenen. Dit geef me heel veel problemen. Ook het opzoeken van tracks is moeilijk geworden ondanks alles toegevoegd te hebben aan de TAG. Soms kan hij niet op titel vinden en dan weer niet op artiest. Ik vermoed dat een gelijkaardig probleem is.
 

Posted Sun 24 Mar 24 @ 7:08 pm