Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Samples toevoegen
Hallo, ik heb een pioneer DDJ-FLX6 en wil samples toevoegen met virtual DJ 2023. Ik heb onder Sampler al een nieuwe Samplerbank toegevoegd. Hoe krijg ik deze onder mijn pads?
 

Posted Wed 18 Oct 23 @ 2:43 pm
Volg deze stappen om je nieuw toegevoegde samples toe te wijzen aan de pads op je Pioneer DDJ-FLX6-controller in Virtual DJ 2023:
Open Virtual DJ 2023 en zorg ervoor dat je DDJ-FLX6-controller aangesloten en herkend is.
Ga naar de sectie "Sampler" in Virtual DJ.
In de "Sampler Bank" die je hebt aangemaakt, sleep je de gewenste samples naar de pads waaraan je ze wilt toewijzen. Je zou de sampleslots in de bank moeten zien overeenkomen met de pads op je DDJ-FLX6.
Zodra je de samples aan de pads hebt toegewezen, kun je ze triggeren door tijdens je performance op de corresponderende pads van je controller te drukken.
Met deze instelling kun je je Pioneer DDJ-FLX6 pads gebruiken om de toegewezen samples te triggeren in Virtual DJ 2023.
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in het leren van de Nederlandse taal, is 'https://chatgptdutch.org/' een uitstekend platform om te verkennen.
 

Posted Wed 08 Nov 23 @ 9:46 am