Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vraagje aub over virtual dj
Beste

ik ben van het wk gaan draaien en met elk liedje dat ik afspeel stopt die na een paar minuten
dat liedje speelt en ineens stopt dat dan moet ik een paar klikken op play en dan gaat hij voort
ik zette in het begin een langspeel mix op van 1 uur ik denk dat die 5 keer is gestopt hoe komt dit eigenlijk virtual dj heb ik aangekocht en is geinstaleerd op mijn laptop en die is dan verbonden met mijn mengpaneel Numark Mixstream kan er iemand mij helpen aan wat dit kan liggen dat die elke keer stopt . alvast bedankt . Mvg DJ Marc
 

Posted Tue 06 Jun 23 @ 10:19 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
 

Posted Tue 06 Jun 23 @ 7:30 pm
bedankt voor de link , hetgeen ik niet begrijp ik heb Serato ook en daar heb ik het niet bij
het is enkel bij Virtual en dat vindt ik zo vreemd ik heb windows 10 op mijn laptop
en op mijn pc heb ik windows 11 en zelfs daar heeft hij het op als ik een mix op zet stopt die ook na een paar minuten daarom dacht ik eerst ergens bij de instellingen van Virtual maar ik weet niet waar ik moet gaan zoeken zie je .
 

Posted Wed 07 Jun 23 @ 8:19 am
wollerosekauf wrote :
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/geluids-of-audioproblemen-in-windows-oplossen-73025246-b61c-40fb-671a-2535c7cd56c8

Nr. 8
&
Nr. 10
testen


Thanks ga ik eens proberen Mvg Marc
 

Posted Wed 07 Jun 23 @ 8:22 am