Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoe virtaldj kopen?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

sam08Home userMember since 2003
Hoe of waar kan ik virtualdj verkrijgen?
Ik heb de trial versie gehad en ben erg geinterreseerd,maar ik beschik niet over een credit kaart.Is er nergens een winkel waar je het zo kan kopen of een andere manier? Groetjes,Stephan.
 

Posted Tue 19 Aug 03 @ 11:29 am
Denk ut niet
 

Posted Tue 19 Aug 03 @ 12:08 pm
VDJ is alleen te koop via de website. Of een credit card aanvragen of eentje van iemand anders lenen. de betaling via credit kaart gaat simpel en via een secured connection (vrij safe).
Het team is wel op zoek naar dealers voor de pro versie, dus wie weet is VDJ vanaf oktober ook wel via de winkel te koop.
suc6 Ewout
 

Posted Wed 20 Aug 03 @ 10:03 pm
Koop de DJ console van Hercules bij Alternate of Dunnet!
Daar zit de virtual DJ bij
 

Posted Wed 03 Dec 03 @ 9:24 pm
leidelmeijer,
dat klopt, dat is echter wel een "uitgekleede" versie. Je kunt geen extra effects downloaden en je kunt de sound card instellingen niet wijzigen. In de bijgeleverde versie van de dj console kun je alleen in de dj mode werken. Je kunt dus niet een externe mixer gebruiken. Dit kan met de full version echter wel.
Daarnaast is al aangekondigd dat toekomstige functionele uitbreidingen alleen (gratis) beschikbaar komen voor full version users.
Heb je voor deze extra's 99 euro over schaf dan de full version aan, anders niet.
Groet Ewout
 

Posted Mon 08 Dec 03 @ 10:43 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
hallo dutch dj's.....
maar weer eens deze topic voor de dag gehaald.
we zijn alweer een tijdje verder en ondertussen kun je dus nu wel vdj aanschaffen zonder credit card.
alleen is dit helemaal beschreven in engels.en omdat ik niet wil dat mijn centen ergens blijven hangen of dat ik 23 keer dezelfde handelingen moet verrichten,ben ik een beetje terughoudend.

of iemand moet mij ff vertellen wat ik nou precies moet doen.
 

Posted Tue 14 Sep 04 @ 11:54 am
je kunt het geld per bank overmaken naar een internationaal rekeningnummer of je maakt een paypal account aan, stort daar geld naartoe en betaald via paypal.

 

Posted Thu 16 Sep 04 @ 8:48 am
^^^^ Is with DJ Psychic....

PayPal werkt erg makkelijk en is gratis, je hebt gewoon een betaalrekening op het internet waar je geld naar kan overmaken. Ik zou niet te veel geld overmaken, want als je wat overhoudt en je wil het terugstorten kost je dat 1 euro transactiekosten.
 

Posted Mon 20 Sep 04 @ 6:03 pm


(Old topics and forums are automatically closed)