Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Playlist

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo iedereen,

ik heb een playlist gemaakt van 4 uur, nu wil ik dat de gedraaide plaat automatisch uit mijn playlist gaat. hoe stel ik dat in.

groet bert
 

Posted Wed 26 Aug 15 @ 8:20 am
Beste Bert, achter de automix button zit een klein rond knopje. Als je daarop druk zie je instelling, ook 1 om de afgespeelde tracks te verwijderen
Gr
Mark
 

Posted Wed 26 Aug 15 @ 12:09 pm
Niet helemaal....
Bert heeft het over een playlist, niet over AutoMix. Alleen uit de Automix-lijst kun je inderdaad kiezen om de gespeelde nummers te laten verwijderen.
Een playlist is een vaste waarde. Nummers laten verwijderen zou je playlist ook "slopen". Als je de inhoud van je playlist naar bv de Sidelist kopieert (dus niet de playlist in de sidelist laden) dan kun je ze wel zelf verwijderen. Gespeelde nummers worden wel gemarkeerd, dus ze zijn herkenbaar.
Je kunt overigens ook de nummers naar de automix-lijst kopieren en automix niet gebruiken. Je gebruikt de Automix-lijst dus als sidelist. Als je dan de tip van Mark gebruikt, dan verdwijnen je spelende nummers na 45 seconden uit de lijst. (dat wist ik niet zeker, maar moest ik eerst uitproberen.....)
 

Posted Thu 27 Aug 15 @ 6:51 pm
Vraagje over de playlisten.
Als ik de lijst opsla in automix ... en deze vervolgens weer open via speelijsten dan is de volgorde van de nummers
anders als toen ik heb opsloeg.
Ik kan nu niet een lijst opslaan om later verder te gaan .. hele volgorde is verdwenen.
Is daar een verklaring voor ?
 

Posted Wed 12 Sep 18 @ 9:52 pm
niemand heeft dat probleem ?
Het is echt verschrikkelijk .. als je een sjow voorbereid en de hele volgorde is verdwenen als je het opgeslagen bestand weer opend
laat staan als je een playlist will posten ..
Erg jammer dat dit so moeilijk voor mekaar te krijgen is ...
Gewoon automix opslaan als ... en weer openen .. kan niet zo moeilijk zijn toch ?

tuurlijk zal ik iets verkeerd doen .. maar please help me :)

 

Posted Tue 18 Sep 18 @ 11:30 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Rechtsklikken op de kolomhoofding en herstel sorteervolgorde kiezen
 

Posted Wed 19 Sep 18 @ 3:27 am
Beste Adion

Was het maar zo een feest ...
Automix .. opslaan .. naam geven ...
File zoeken in lijst en openen...
zou je zeggen dat die dezelfde volgorde moet hebben maar nee hoor .. staat volledig anders
en zeker niet zoals ik hem opgeslagen heb... raar toch ?

Hoe krijg ik gewoon de lijst geopend zoals ik die opgeslagen ?
hoor het graag
 

Posted Tue 16 Oct 18 @ 9:57 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Wat gebeurd er dan als je vervolgens op de kolomhoofding rechtsklikt en herstel sorteervolgorde kiest dan?
 

Posted Wed 17 Oct 18 @ 5:17 am
Sorry voor de late reactie ... dat is dus de oplossing maar waarom zo een raar gedrag in een playlist ? Een lijst moet een lijst zijn en blijven :)
 

Posted Wed 20 Mar 19 @ 10:51 pm
Meteen nog een vraag over playlijsten ...
Wie heeft dit bedacht?
Als ik een lijst open in kladblok krijg ik onderstaande

#EXTVDJ:<filesize>11231884</filesize><artist>3A</artist><title>LibeDime - Tonight (Extended Mix) [-] {2019}</title>
D:\2019\Week-12\3A - LibeDime - Tonight (Extended Mix) [-] {2019}.mp3

Ik wil die #ext etc. niet in mijn playlist kan dat ook anders ?
 

Posted Wed 20 Mar 19 @ 10:54 pm
De playlist is een lijst door VDJ gegenereerd en waarin ook informatie zit voor het pakket over de muziekbestanden. Er is waarschijnlijk geen rekening mee gehouden dat iemand hem in kladblok zou openen.
 

Posted Fri 29 Mar 19 @ 12:27 pm
Meeste dj's zijn lui dus die posten toch geen tracklist van een show haha
Maar niet allemaal er zijn er een aantal die dat wel doen.

Hoop dat ze hier snel iets aan doen want het is wel kwalijk dat het niet kan zonder die overbodige informatie.
 

Posted Mon 01 Apr 19 @ 8:56 pm


(Old topics and forums are automatically closed)