Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Effects & Samples toevoegen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo Dj's,

Ik ben sinds kort over gestapt van Virtual DJ LE naar Virtual DJ pro v7.0 het werk geweldig met de DJ Hercules console 4-Mx !
Ik heb van de week wat Effect's & Samples gedownload op de site alleen ik weet niet hoe ik ze in Virtual DJ pro v7.0 moet krijgen.
Op internet heb ik gezocht naar uitleg maar dat was allemaal niet zo duidelijk, ik hoop dat misschien iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt ! :)

Met vriendelijke groet,

Renzo Philips
 

Posted Tue 14 May 13 @ 12:06 pm
Renzo,

eerst: >Hier< kun je zien dat je LE-versie een gelimiteerde samplerfunctie heeft. In de praktijk betekent dit dat je wel een andere sample in kunt laden maar deze wordt niet bewaard. Elke sessie zal je dus je smaplebank opnieuw moeten vullen.

En hoe je dat doet staat in de handleiding :p
Die staat in je map Mijn Documenten / Virtual DJ, en de Nederlandse versie kun je hier vinden: http://www.virtualdj.com/images/pdf/VDJ6_VirtualDJ_handleiding_Dutch.pdf , pag. 48.
 

Posted Tue 14 May 13 @ 4:38 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Naar aanleiding van jou vraag over de sampler, heb ik de shortcut naar de handleiding eens gevolgd. In de handleiding ontbreken er heel wat nuttige gegevens. Als je een sample wil opnemen dan moet je video in de settings uitschakelen dus op "disabled" zetten. Verder kun je geen enkel effect of pitchwijziging aan je op te nemen sample toevoegen. Anders start de opname gewoon niet. Voor effecten ga je die downloaden op de site, (enkel als je de volledige versie hebt). Je knipt de bestanden enh plakt ze vervolgens in de VDJ map bij je documenten. Als je dan je programma start dan kun je de effecten gebruiken.
Bedankt voor jou vraag, zo ben ik er zelf eindelijk achtergekomen hoe de sampler werkt. ;-)
 

Posted Sat 18 May 13 @ 7:55 am
Ik lees dit topic nu net ...maar je kunt toch gewoon MP3 samples laden in VDJ ??
I maak samples en zet die Mp3tjes in de folder met samples en klaar..

De samples van VDJ zelf zijn ook Mp3 die VDJ heten "slecht geknipt zijn die trwns" en kun je nadat je ze .Mp3 genoemd hebt ook editen..

CB
 

Posted Fri 24 May 13 @ 1:10 pm
heerh1PRO InfinityMember since 2011
Ik gebruik VDJ V7.04 en de Hercules RMX controller.
Om de MP3tjes in te laden maak ik gebruik van Fantec externe behuizing voor 2x 3,5 HDD 1TB met eigen stroomvoorziening, nu komt het regelmatig voor dat sommige nummers maar voor 30 seconde worden ingeladen, terwijl ze veel langer zijn. Iemand een idee hoe dat kan en hoe ik dit moet gaan oplossen?

 

Posted Mon 17 Jun 13 @ 4:23 am
heerh1 wrote :
Ik gebruik VDJ V7.04 en de Hercules RMX controller.
Om de MP3tjes in te laden maak ik gebruik van Fantec externe behuizing voor 2x 3,5 HDD 1TB met eigen stroomvoorziening, nu komt het regelmatig voor dat sommige nummers maar voor 30 seconde worden ingeladen, terwijl ze veel langer zijn. Iemand een idee hoe dat kan en hoe ik dit moet gaan oplossen?


Euh ,,ja start een EIGEN topic erover en wacht op advies ... nu pleeg je een HYJACK op een andermans thread..
Beter een eigen aan maken met de vraag in de header dan weten anderen waar jou vraag over gaat IPV wat de Org. poster hier vraagt


CB
 

Posted Thu 20 Jun 13 @ 9:13 am
Nieuwe monitor?
 

Posted Thu 20 Jun 13 @ 11:49 am


(Old topics and forums are automatically closed)