Quick Sign In:  

Forum: Balkan Forum

Topic: Koji controller za pocetnika?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ja sam početnik, i nemam ništa od opreme, želio bih da kupim sebi neki dobar controller a ne baš preskup, za vježbu.
Šta preporučujete?
Pozdrav!
 

Posted Thu 06 Aug 09 @ 7:04 am
ORTAK PROCITAJ OVAJ FORUM DOLE IMA DEKCO KO I TI SVE SAM MU REKO
 

Posted Thu 06 Aug 09 @ 3:17 pm
DJ-ALFPRO InfinityModeratorMember since 2005
Napisi link ;)
 

Posted Mon 17 Aug 09 @ 4:19 am
ja imam hercules rmx i prezadovoljan sam... stabilan je i kvalliteta zvuka je odlicna nema greske,,
 

Posted Mon 17 Aug 09 @ 7:10 am
zadovoljan si zato sto nisi probo x ponenta na torqu ili serata na...seratu :D
 

Posted Thu 20 Aug 09 @ 10:12 am
DJ-ALFPRO InfinityModeratorMember since 2005
dj-dario11 wrote :
zadovoljan si zato sto nisi probo x ponenta na torqu ili serata na...seratu :D


Naravno da postoje bolje stvari od Hercules-a ali kostaju vise ;) Svako gleda da prodje dobro sa kupovinom u pogledu cene i kvaliteta.
Hercules nece nikada biti Pioneer, ali u tome je i sustina - izbor ;)
Ja koristim Numark Total Control i zadovoljan sam.
 

Posted Thu 20 Aug 09 @ 11:40 am
ja sam radio na total controlu i prsti su me zabolili od tih malih dugmica uput ovo je DJ-skrib ili maki2000 ali mi se srusio sustav i neznam koja je sifra nit e maidl adresa da dobijem to nazad takod ja uzeo od bratica
 

Posted Sun 23 Aug 09 @ 5:03 am
DJ-ALFPRO InfinityModeratorMember since 2005
Dj Skrib
Bio si banovan zbog nepostovanja pravila. Zao mi je ali si bio upozoren vise puta. Zbog tebe je cak Balkan forum bio i zakljucan.
Ovaj deo foruma je moja dobra volja i da nije mene ne bi ga ni bilo ;)
Dakle, postujte pravila ako zelite ovaj forum, inace vlasnici ce ga ugasiti.
Hvala na razumevanju

Na temu
Ne znam kolike prste imas ali ja TC koristim bez problema, obicno sa Spoljnim hardverskim mixerom.
 

Posted Sun 23 Aug 09 @ 6:12 am