Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: Help....behringer bcd 3000 h Hercules DJ Console MK2 na agorasw?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

G_KerHome userMember since 2002
Yparxei kapoios pou na ths exei dokimasei kai tis dyo?
Gia th Hercules DJ Console MK2 exw akousei arketa kalla logia alla me xalaei ligo h emfanish...

Gia thn behringer bcd 2000 exw akousei oti exei paroysiasei polla
provlimata kai exei kapoies asymbatotites.....wstoso den kserw
an ta provlimata me thn behringer bcd 3000 diwrthonontai...

kai kati teleytaio oso anafora to teliko apotelesma sto mixing poia einai kalyterh kai poia exei pio kalo hxo..h eksodos sta akoustika exei arketh entash.....
tha kataferw na bgalw ena sovaro mix me mia tetoia konsola......
 

Posted Sat 11 Aug 07 @ 6:38 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
KAMIA....
Ayti einai i dikia mou thesi..., alloi edo tha se symboulepsoun yper ti mias i tis allis.
 

Posted Sat 11 Aug 07 @ 7:25 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
symfono me ton apopsis os ena simeio.
autes oi konsoles den einai gia epaggelmatiki xrisi, diladi de mporei o allos na bgalei ta cdj 1000mk2 apo to deck tou kai na antikatastisei me ti hercules mk2...

auto de simainei omos oti de mporeis na to xrisimopoieiseis gia xalaro mix opos px se mia kafeteria i ena party.

ara prepei na apofafiseis gia ti xrisi to thes kai apo kei kai pera dialegeis....
mi ksexnas oti akoma kai gia "skliri epaggelmatiki" xrisi mporeis na xrisimopieiseis px cdj1000mk2 me timecode cd.....

to virtualdj mporei na kalypsei apo ena paidaki 6 xronon na paizei ta tragoudia tou sto spiti mexri ton Tiesto na paizei in consert!
aplos i kathe xrisi thelei to diko tou controler.....

tora gia anamesa se auta ta dyo ego de mporo na exo pliri apopsi giati exo mono ti hercules mk2....
den exo kanena parapono.
 

Posted Sat 11 Aug 07 @ 9:20 pm


(Old topics and forums are automatically closed)