Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Noen som lever?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dj_cashPRO InfinityMember since 2004
er det noen fra norden som pleier å være her eller????
 

Posted Sat 09 Oct 04 @ 8:10 am
Jeg er ny her.. Og jeg lever :D

Fra danmark
 

Posted Wed 13 Oct 04 @ 4:17 pm
Inte mycket... Jag gillar programmet och använder det som professionell DJ, men är litet ledsen och besviken på den totala avsaknad av support och engagemang man får från atomix... Det enda svaret man får på frågorna är "köp, köp, köp, ny och förbättrad"...
 

Posted Thu 14 Oct 04 @ 8:10 am
dj_cashPRO InfinityMember since 2004
Allvarligt, jag håller med te 100%... hur gammal e du? Asså jag tycker att vi som har köpt HDJC (Hercules Dj Console) borde få Virtual DJ gratis.. asså vi har juh redan köpt nåt som är värd en 3000 spenn... det kostar juh runt en 900 spenn för Virtual Dj... :(
 

Posted Fri 15 Oct 04 @ 6:57 pm
jeg hadde også console version av VDJ først... kjøpte Hercules DJ console...

det burde kanskje vært en rabatt ordning når man ville kjøpe full version, men gratis var vel å be om litt mye ;)

Jeg skjønner veldig godt at 900kr er mye for en på 14-16år, men for en voksen pro dj så er 900kr sinnsykt billig for et så bra dj program... :) men som sagt, er man ung, er det mye penger....

Det som VIRKELIG er unikt og fint med VDJ er at upgrades/updates er GRATIS, og det er det sjelden med andre programmer... Både dj programmer og andre programmer. Kommer det en ny versjon, må man også kjøpe den... slik er det ikke med VDJ, så de 900kr er alt man må betale..

Jeg tjener 2000kr pr kveld jeg jobber som DJ, så for meg var programmet billig.. men for de som enda er ung og ikke jobber enda, er jo 900kr masse penger... jeg ser det :)

Console versionen vil jo vare for evig, du kan bruke den så lenge du bare vil, men den har jo noen begrensninger i forhold til full versjon... og det dumme er jo at man ikke kan laste ned effekter. Hadde jeg eid VDJ, ville jeg i alle fall gjort effekter tilgjengelig for alle...

dj i norge
 

Posted Sat 16 Oct 04 @ 3:38 pm
Jag är visserligen ganska "gammal", men jag tjänar inte mycket som DJ. Jag driver mestadels egna klubbar, och det är inget man blir fet på i Stockholms-trakten. I alla fall inte när man, som jag, håller sig till synth/EBM/industri/goth/metal...

Jag kan acceptera att man inte får full-versionen gratis, allt annat vore ekonomisk idioti av Atomix, men en viss rabatt eller fler uppdateringar skulle i alla fall visa deras goda vilja mot kunden.

I dagsläget känns det som att jag får använda Deras produkt på nåder, för att De är så otroligt storsinta.

Gratis uppdateringar får man på många program, så att det är inget unikt för VirtualDJ, och inget skäl att jag skall hala ut 900 SEK för ett program som jag redan har en undermålig version av.

Om jag fick ett erbjudande om att köpa VirtualDJ till ett rimligt, rabatterat pris skulle jag förmodligen göra det direkt, men förväntar Atomix sig att jag skall hala ut dom stora slantarna, kan jag ju lika gärna köpa vilket program som helst.

Framförallt eftersom jag använder en projektor som lägger ut hela skärmen på en duk vid dansgolvet. Ganska bra reklamplats...
 

Posted Wed 20 Oct 04 @ 8:07 pm
jeg er helt enig med deg chaoscalle.... :)

jeg også mener at console version brukere skulle fått oppgradert til full version for en rabattert pris... helt enig..

men jeg har dessverre ikke noe med det å gjøre..
 

Posted Thu 21 Oct 04 @ 12:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)