Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: Laptop S/pdif info

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Xeretw olous k sas euxomai kalh xronia!mpainw kateu8eian sto thema.loipon exw to virtual dj 4.1 sto laptop mou to opoio dia8etei mono mia e3odo ixou(jack).ostoso i karta auti ixou(onboard) otan pernaw to ASIO deixnei oti exei 8x(dil 4?) kanalia e3odou!!epeidi 8a prepei na pai3w mousiki me auto to laptop aurio se ena party mporei kapoios na mou e3ighsei an 8a mporesw me kapoio tropo(oxi mono splitter)estw me kapoio kalwdio an mporo na exw monitor dil. akoustika i auto apokleiete elipsi deyterhs kartas ixou?Diavasa ta perissotera posts alla den eida kati antistoixo.. perimenw tis apanthseis sas!Eyxaristw
 

Posted Thu 04 Jan 07 @ 11:11 pm
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
apokleietai
 

Posted Fri 05 Jan 07 @ 3:00 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Den ginetai na exei tosous eksodous to laptop sou. Kati allo tha eides , kapou tha mplextikes. Me tis kartes ixou pou bazoun sta laptop den mporeis na exeis oute proakoustiki oute kai ixo tis prokopis.

Ta pragmata einai apla. Pare mia eksoteriki karta ixou. An den skopeueis na paikseis me CDieres kai pikap pare mia 5.1 USB me kamiia penintaria euros na kaneis douleia sou.

An exeis skopo na agoraseis kai mikti tote mporeis na ta syndyaseis pairnontas enan apo tous USB miktes tis numark (http://www.numark.com) pou exoun kai ensomatomeni karta ixou.

 

Posted Fri 05 Jan 07 @ 10:23 pm


(Old topics and forums are automatically closed)